صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶
سرلشکر فیروزآبادی:

استعفای سعد حریری یک معادله بسیار سبک سیاسی است

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه استعفای سعد حریری یک معادله بسیار سبک سیاسی است، گفت: این معادله سیاسی، پتانسیل بهره‌برداری برای ایجاد حادثه پر سر و صدا در منطقه را ندارد.
کد خبر : 228887

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا، سرلشکر فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران درباره استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان، اظهار داشت: استعفای سعد حریری یک معادله بسیار سبک سیاسی است و ارزش بهره برداری برای عربستان ندارد؛ سعد حریر ی به مناسبت اینکه پدرش قبلا نخست وزیر لبنان بوده و طبق قانون اساسی این کشور نخست وزیر از میان اهل‌سنت لبنان انتخاب می شود، انتخاب شد.


وی افزود: پس از شکست توطئه های قبلی عربستان، سعد حریری خیلی تلاش کرد فتنه‌ای در لبنان ایجاد کند اما بعد از اینکه حزب الله لبنان بر اسرائیل پیروز شد و یک اتحادی بین ملت لبنان برقرار شد، حریری می خواست از فرصت موجود استفاده کند و نخست‌وزیر شود؛ لذا با همین اندیشه نخست وزیر شد.


سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: اما وقتی دیدند که توان بهره‌برداری از معادلات به نفع عربستان را ندارد، عربستان او را خواست و گفت که باید استعفا دهد.


وی تصریح کرد: اگر عربستان فکر کرده از این موضوع می تواند بهره‌برداری کند، به نظرم این معادله سیاسی، پتانسیل بهره‌برداری برای ایجاد حادثه پر سر و صدا در منطقه را ندارد و آن‌ها فقط به دنبال ایجاد جنگ روانی از این موضوع هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر