صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۱ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶
عضو فراکسیون ورزش مجلس :

کمک دولت به سرخابی‌‌ها برای حفظ آبروی‌ ایران است/ نمی‌دانم‌ چرا واگذاری‌ این دو باشگاه به بخش‌ خصوصی‌ منتفی شد

علی اصغر یوسف‌نژاد گفت: کمک دولت به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مقطعی است و تنها برای حفظ آبروی ایران در آسیا انجام می‌شود.
کد خبر : 228676

علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار آنا، در مورد کمک مالی هیات دولت به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که برخلاف قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است گفت: «دولت همیشه در مقاطعی که سایر ارگان‌ها به مشکل مواجه می‌شوند کمکی مقطعی به آنها می‌کند و این کمک‌ها به صورت مستمر و مداوم نیست. در حال حاضر هم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل اینکه بحث بین المللی مطرح است و حذف این دو تیم از لیگ قهرمانان آسیا باعث می‌شود تا آبروی ایران در آسیا به خطر بیفتد دولت تصمیم گرفت کمک مقطعی به این دو باشگاه کند.»


وی ادامه داد: «در هر صورت بخاطر عملکرد ضعیف مدیران گذشته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این باشگاه‌ها درگیر مشکلات مالی هستند و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم روی این مساله حساس است و نباید اجازه دهیم که نمایندگان ایران به دلیل بدهی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند.»


عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد عدم واگذاری دو باشگاه سرخابی به بخش خصوصی و بدهی‌های زیادی که آنها به بار آورده‌اند بیان کرد: «تا زمانی که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نشوند مشکلات این دو باشگاه حل نمی‌شود. دولت نباید تیم‌داری کند و باید از حالت تصدی‌گری به حالت نظارت دربیاید و بیشتر کارهای نظارتی را انجام دهد.»


وی افزود: «در دوره گذشته که بحث فروش این دو باشگاه مطرح شد همه کارهای مستندسازی، فرایند تصمیم‌گیری، حسابرسی و مزایده انجام شد و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در لحظات آخر فروش این دو باشگاه منتفی شد. در حال حاضر هم تنها راه برون رفت از این مشکلات واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر