صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۰۶ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶

هیات «رئیسه» یا هیات «فرمایشی»

این روزها صحبت‌های زیادی در مورد دلایل پرداخت نشدن حقوق کی‌روش و پاداش بازیکنان تیم ملی مطرح شده‌‌است اما نکته مهم در این خصوص این است که اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هیچ اطلاعی در مورد این مسائل ندارند.
کد خبر : 228255

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،کارلوس‌کی‌روش سرمربی تیم ملی که در مدت زمان حضورش در فوتبال ایران عادت کرده است که هراز چندگاهی در مورد شرایط نابسامان فوتبال ایران گلایه‌هایی را مطرح کند در تازه‌ترین اظهارنظرش از پرداخت نشدن پاداش و حقوق بازیکنان و البته خودش اعلام نارضایتی کرد.


کی‌روش در این باره گفته‌است: «فردی پولی که متعلق به پاداش و حقوق بازیکنان بوده را برداشته و برای مصارف شخصی خرج کرده‌‌است.از آن خانم بپرسید پول بازی‌های دوستانه کجا است؟ این پول که در حساب فدراسیون ایران و فیفا نیست کجا رفته است؟ آن خانم طوری وانمود می‌کند که انگار او آن پول‌ها را آورده اما اینطورنیست چون این پول تیم ملی و بازیکنان است.»


بعد از طرح این موضوع از سوی کی‌روش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به این مساله واکنش نشان داد و اعلام کرد که قبول دارد که حقوق کی‌روش پرداخت نشده‌است ولی عدم پرداخت حقوق او ربطی به مسائلی که سرمربی تیم ملی مطرح کرده ندارد چرا که فدراسیون فوتبال با مشکلات مالی مواجه‌ شده‌ و همین مساله باعث شده تا حقوق سرمربی تیم ملی به موقع پرداخت نشود.


در این میان اما؛نکته جالب توجه اظهار بی‌اطلاعی اعضای هیات رئیسه فدراسیون از این موضوع است به طوری که «عبدالکاظم‌طالقانی» و «فریدون اصفهانیان» دو عضو هیات رئیسه فدراسیون از دلایل پرداخت نشدن حقوق کی‌روش اظهار بی‌اطلاعی کردند و در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در این مورد اعلام کردند که مسائل مالی فدراسیون و پرداختی‌هایی که صورت می‌گیرد در حوزه‌ کاری هیات رئیسه نیست و رئیس فدراسیون باید در این مورد پاسخگو باشند.


این ادعا در حالی از سوی این دو مطرح شده‌است که هیات رئیسه فدراسیون اجازه بررسی در همه امور فدراسیون فوتبال را دارد اما به رغم این اختیار بارها پیش آمده که اعضای هیات رئیسه از جریانات مهم فدراسیون بی‌اطلاع بوده‌اند.


به طور نمونه در ماه‌های گذشته درحالی که قرار بود اعضای هیات رئیسه در تهران جلسه فوری در مورد یکی از موضوعات مهم فدراسیون فوتبال برگزار کنند اما فریدون اصفهانیان در گفت و گو با خبرنگار آنا از برگزاری این جلسه ابراز بی‌اطلاعی کرد و اعلام کرد که در تهران نیست و در زنجان حضور دارد.


بی‌اطلاعی اعضای هیات رئیسه از موضوعات مهم فدراسیون به همین یکی دو مورد برنمی‌گردد و شرایط به گونه‌ای پیش رفته است که به نظر می‌رسد که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بیشتر به هیاتی فرمایشی تبدیل شده‌است که به طور حتم تداوم این موضوع فدراسیون فوتبال را با چالش‌های زیادی رو به رو می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر