صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶
پندار خمارلو:

تاکنون نتوانستیم رضایت همه طلبکاران را جلب کنیم/ کمیته انضباطی در مورد بیرانوند تصمیم می‌گیرد

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی به دلیل اینکه بیرانوند اعلام کرد می‌خواهد به باشگاه دیگری برود او را فراخوانده است.
کد خبر : 228221

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در حالی که کمتر از 3 روز دیگر از فرصت 8 روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باقی است اما هنوز باشگاه پرسپولیس نتوانسته است رضایت همه طلبکارانش را جلب کند.


پندار خمارلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تلاش مسئولین پرسپولیس برای حل مشکل بدهی به طلبکاران این باشگاه گفت: «باشگاه در حال تلاش و رایزنی برای گرفتن رضایت از طلبکاران است و تاکنون موفق نشدیم از همه طلبکاران رضایت بگیریم. تا روزهای آینده اگر باشگاه موفق شد این مشکل را حل کند از طریق سایت باشگاه به اطلاع هواداران خواهد رساند.»


وی در خصوص احضار علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی باشگاه بیان کرد: «کمیته انضباطی باشگاه به این دلیل بیرانوند را فراخوانده است که وقتی با یک تیمی قرارداد دارد دلیلی ندارد که اعلام کند قصد دارد به باشگاه دیگری برود. در هر صورت مسئولین کمیته انضباطی باشگاه باید در مورد بیرانوند تصمیم بگیرند و نمی‌توان در این مورد اظهارنظر کرد.»


خمارلو در مورد خبر جدایی محسن مسلمان از پرسپولیس در نیم فصل گفت: «مسلمان هیچ مشکلی در پرسپولیس ندارد و تاکنون هم هیچ حرفی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس نزد. جواب این سوال را باید رسانه‌هایی که این حواشی را مطرح کردند بدهند.»


وی در مورد حضور برانکو در تمرینات پرسپولیس گفت: «برانکو بامداد فردا به تهران می آید و در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر