صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶
الهه احمدی:

تا مشخص‌ شدن وظایف اعضای کمیسیون ورزشکاران نمی‌توانیم برنامه بدهیم/ هدف ما حل‌کردن مشکلات همه ورزشکاران است نه تنها بانوان

بانوی تیراندازی ایران گفت: تا زمانی که برنامه‌های کمیته ملی المپیک مشخص نشود اعضای کمیسیون ورزشکاران نمی‌توانند برنامه بدهند.
کد خبر : 228190

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی آنا،الهه‌ احمدی بانوی تیراندازی ایران در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به آنا گفت: «‌این انتخابات برای اولین بار بود که در ایران برگزار می‌شد و ورزشکارانی که در این انتخابات شرکت کردند همگی از مدال آوران آسیایی و المپیک بودند.»


وی در ادامه گفت: «‌در حال حاضر نه من بلکه فکر میکنم ورزشکاران دیگری هم که در این انتخابات رای آورده‌اند برنامه‌ای ندارند چرا که ما ابتدا باید در جریان برنامه‌های کمیته ملی المپیک قرار بگیریم بعد در خصوص برنامه‌های خود تصمیم‌گیری‌کنیم.ما هنوز با شرح وظایف اعضای کمیسیون آشنایی نداریم.‌شاید برنامه‌های کمیسیون به این شکل باشد که اعضا برنامه‌های جداگانه بدهند یا شاید به گونه‌ای باشد که تنها ما به عنوان رای دهنده هستیم به هر حال تا جزییات مشخص نشود نمی‌توانیم در مورد برنامه‌ها اظهار نظر کنیم ولی آن چیزی که مشخص است این است هیچ کدام از ما برای اهداف شخصی در این انتخابات شرکت نکردیم و این کار،یک کار جمعی است تا در نهایت شرایط خوبی برای ورزشکاران ایران رقم بخورد.»


احمدی همچنین در مورد استقبال کم ورزشکاران از این انتخابات اظهار کرد:«‌فکر می‌کنم یکی از علت‌هایش این بود که برخی ورزشکاران شرایط حضور در این انتخابات را نداشتند. برخی از آنها هم خارج از تهران بودند و همین امر باعث شد که در انتخابات شرکت نکنند.»


وی عنوان کرد: «خیلی از افراد از من می‌پرسند حضور سه خانم ورزشکار در کمیسیون ورزشکاران این نوید را می‌دهد که مشکلات ورزش بانوان حل شود در صورتی که ما باید در مورد کلیه ورزشکاران صحبت کنیم و خانم و آقا هم ندارد. من می‌توانم به عنوان نماینده تیراندازان در مورد مشکلات تیراندازی صحبت کنم چرا که با آنها دست و پنجه نرم کرده‌ام اما در مورد دیگر ورزش‌ها ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که من از آنها بی‌خبر هستم بنابراین باید یک کار تحقیقی و جمعی انجام گیرد و نباید تنها معطوف به رشته‌های خاص شویم. به هر روی کار جدیدی برای ورزشکاران ایران به وجود آمده و امیدوارم از این به بعد تصمیم‌گیری‌ها برای ورزشکاران خوب پیش برود تا ما بتوانیم مشکلات را حل و فصل کنیم.»


بانوی تیرانداز ایران همچنین در مورد وضعیت تیم‌ملی تیراندازی و برنامه‌های پیش رو گفت: «‌خدا را شکر وضعیت تیراندازی خوب پیش می‌رود. بعد از مسابقات هند چند روزی استراحت کردیم و از امروز اردوها دوباره شروع می‌شود، به هر حال تمرینات در حال برگزاری است و امیدوارم شرایط خوبی برای تیراندازی به وجود بیاید.»


بانوی ملی‌پوش تیراندازی ایران در مورد رشته میکس تیمی عنوان کرد: «رشته‌ میکس تیمی یک ماده جدید است که قرار است در المپیک 2020 به رقابت‌ها اضافه شود. سال گذشته در ورلد کاپ هند ما به عنوان چهارمی این رشته رسیدیم که البته قانون خاص خودش را داشت، در ورلدکاپ‌ آلمان هم قانون دیگری برای رشته میکس اجرا شد. به هر روی قانون این رشته هر سال در حال تغییر است چون یک ماده جدید است و در مرحله آزمون و خطا قرار دارد.»


وی به برنامه فدراسیون برای جذب مربی خارجی اشاره کرد و گفت: «در جریان برنامه‌های فدراسیون نیستم اما فکر می‌کنم انتخاب سرمربی برای تیراندازی ایران یک کار تخصصی است و باید همه جوانب در نظر گرفته شود. مربی باید به تیم تیراندازی اضافه شود که کارنامه قابل قبولی داشته باشد و از طرفی شرایط حضور در ایران را نیز داشته باشد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر