صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دوخبر از تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر شامگاه جمعه 12 آبان ماه میزبان رئیس و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران و زمان پایان اجرای چهار نمایش این تماشاخانه نیز اعلام شد.
کد خبر : 228134

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، رئیس و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران شامگاه جمعه ۱۲ آبان به تماشای نمایش‌های «دولت ضعیفه» و «اسطوره می شوم» در تماشاخانه ایران شهر نشستند.


محمدجواد حق‌شناس رئیس و الهام فخاری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران و هیات همراه، شامگاه جمعه ۱۳ آبان، ضمن حضور در خانه هنرمندان ایران و برگزاری نشست صمیمانه با مجید رجبی معمار مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، با حضور در تماشاخانه ایرانشهر به ترتیب در ساعت های ۱۹:۰۰ و ۲۱:۰۰ به تماشای نمایش های «دولت ضعیفه» به کارگردانی اصغر خلیلی و «اسطوره می شوم» به کارگردانی رویا نونهالی در سالن استاد سمندریان این مجموعه نشستند.


بنا بر این گزارش، در پایان حضور اعضای کمسیون فرهنگی شورای شهر که با همراهی محمد عمروآبادی مدیرعامل سایت تیوال و علی طبرستانی عضو شورای مشاورین شورای شهر انجام پذیرفت، گفتگوهای صمیمانه ای با کارگردان ها، بازیگران و عوامل نمایش های ذکر شده صورت گرفت.


هفته پایانی چهار نمایش در تماشاخانه ایرانشهر


نمایش‌های «بکت» و «گالیله» در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی و «اسطوره می‌شوم» و «دولت ضعیفه» در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر هفته پایانی اجراهای خود را سپری می‌کنند.


دو نمایش «بکت» به کارگردانی مرتضی میر منتظمی و «گالیله» به کارگردانی علی پویان که به ترتیب از 13 و 16 مهر در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به صحنه رفته بودند در روز یک‌شنبه 15 آبان اجرای عمومی خود را پایان خواهند داد.


همچنین 2 نمایش «اسطوره می‌شوم» به کارگردانی رویا نونهالی و «دولت ضعیفه» به کارگردانی اصغر خلیلی در سالن استاد سمندریان نیز که به ترتیب از 13 و 17 مهر در سالن استاد سمندریان اجرای عمومی خود را آغاز کرده بودند در روز سه‌شنبه 16 آبان آخرین اجرای خود را در این مجموعه به صحنه خواهند برد


انتهای پیام/

ارسال نظر