صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ایران میزبان کنفرانس بین المللی مدیریت آ‌ب‌های زیرزمینی و راهبرد سازگاری با خشکسالی

کارشناسان «شبکه جهانی اطلاعات آب و توسعه در مناطق خشک» و «ابتکار بین المللی خشکسالی» روز یکشنبه 24 خرداد در همایشی که در وزارت نیرو در تهران برگزار خواهد شد به بررسی جدیدترین تحولات و پیشرفت‌ها در مدیریت آب‌های زیرزمینی و راهبردهای نوین برای سازگاری با خشکسالی خواهند پرداخت.
کد خبر : 22798

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از دفتر سازمان ملل در تهران، استفاده پایدار از منابع آب شیرین برای حفظ امنیت بشری اهمیتی حیاتی دارد و در شرایطی که منطقه با معضل مکرر خشکسالی روبرو است، منابع آب زیرزمینی به طور روزافزونی رو به کاهش بوده یا دچار نزول کیفیت شده‌اند.


با توجه به روند کاهش کمّی و نزول کیفی منابع آب ناشی از عملکرد بشر، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) و مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری به طور مشترک اقدام به برگزاری کنفرانس عالیرتبه با محوریت تحولات سریع مسایل مربوط به آب کرده‌اند.


در این همایش ستار محمودی، قائم مقام وزیر نیرو، میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، علیرضا دائمی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی و مقامات ارشد وزرات جهاد کشاورزی و مدیران استانی امور آب و همچنین استادانی از دانشگاه‌های جهان شرکت خواهند کرد.


کارشناسان بین‌المللی از دانشگاه کالیفرنیا در آمریکا و دانشگاه نیوکسل در استرالیا و همچنین متخصصانی از کشورهای افغانستان، هندوستان، ایران، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، پاکستان، کره جنوبی، تاجیکستان، تایلند، ویتنام، و ایالات متحده امریکا در این همایش جهانی شرکت می‌کنند و به تبادل تجارب منطقه ای و بین المللی خواهند پرداخت.


انتهای پیام/

ارسال نظر