صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶
سرپرست سازمان بهشت زهرا(س):

تقویت روحیه معنوی دانشجویان از آثار تدفین شهدای گمنام در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است

سرپرست سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) زنده نگه داشتن یاد شهدا، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و مضاعف کردن روحیه معنوی دانشجویان را از آثار و برکات تدفین شهدای گمنام در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.
کد خبر : 227923

سعید خال در بازدید از غرفه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: به عنوان فردی که 15 سال سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی دارد از این همه شور و هیجان در فضای دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خرسندم.



سرپرست سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به تدفین شهدای گمنام در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این اقدام فاخر دانشگاه در زنده نگه داشتن یاد شهدا، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین مضاعف کردن روحیه معنوی دانشجویان، تاثیر بسزایی دارد.



او ادامه داد: امیدواریم در دوره جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری های خوبی بویژه با معاونت فرهنگی و دانشجویی داشته باشیم و بتوانین کارهای فاخر فرهنگی انجام دهیم. بهشت زهرا (س) گلزار و آرامگاه ابدی 30 هزار شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی و چهار هزار شهید گمنام است. سازمان بهشت زهرا (س) در راستای تجدید میثاغ با آرمان های شهدای والا مقام انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.



خال خاطرنشان کرد: نگاه ما در سازمان بهشت زهرا (س) نگاه فرهنگی است، زیرا این سازمان خمیرمایه فرهنگی، معنوی و مذهبی دارد و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام را وظیفه خود می داند.




این استاد دانشگاه برپایی غرفه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور را فرصت طلایی برای دانشجویان فعال در عره نشریه های دانشجویی دانست.


او خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک شبکه بزرگ دانشگاهی است که با دانشگاه های بزرگ جهان، هم از لحاظ کمیت و هم ازلحاظ ظرفیت و کیفیت برابری می کند.


خال اضافه کرد: هر چه شبکه تشکل های صنفی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قوی تر شود ، توفیق بیشتری در حوزه دانشجویی حاصل می شود، فکر و اندیشه دانشجویان گسترش خواهد یافت و نقش آنان در تصمیم سازی ها پررنگ تر خواهد شد. این در حالی است که ما شاهدیم دانشگاه آزاد اسلامی ، قوی ترکردن بدنه دانشجوی را در دستور کار خود قرار داده و همین موضوع رمز موفقیت روزافزون دانشگاه خواهد بود.



غرفه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به شماره 274 با مشارکت واحد شهرقدس در راهروی 11 بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور در مصلی امام خمینی (ره) دایر شده و تا امروز 12 آبان از ساعت 9:30 بامداد تا 20:30 پذیرای مهمانان است.
گفت و گو از بهروز آرمان


انتهای پیام/

ارسال نظر