صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

برگزاری آزمون سراسری سال94 در واحد تویسرکان

همزمان با سراسر کشور متقاضیان آزمون ورود به دانشگاه در شهرستان تویسرکان نیز در چهار نوبت صبح و عصر پنج شنبه و جمعه 21 و 22 خرداد در سالن امتحانات واحد تویسرکان شرکت می کنند.
کد خبر : 22731

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فرزاد محمدحسینی نماینده تام الاختیار آزمون در واحد تویسرکان گفت: تعداد 1341 نفر از متقاضیان این شهرستان همزمان با دیگر نقاط کشور برای ورود به دانشگاه با هم به رقابت می پردازند.


در زمان برگزاری آزمون امروز تعدادی از مسئولان شهرستان از جمله دکتر موسوی فرماندار تویسرکان و رئیس آموزش و پرورش شهرستان از آن بازدید کردند که در حین این بازدید دکتر بابایی رئیس واحد تویسرکان با ارائه آماری مختصر امکانات و توانمندی‌ها و قابلیت‌های واحد تویسرکان را به سمع و نظر وی رساند.


رئیس واحد تویسرکان درباره برگزاری آزمون سراسری در واحد تویسرکان گفت: واحد تویسرکان برای چندمین سال متوالی است که میزبان داوطلبین کنکور سراسری در شهرستان تویسرکان است.


دکتر بابایی تعداد کل شرکت کنندگان را در سال جاری در پنج گروه آزمایشی یک هزار و سیصد و چهل و یک نفر اعلام کرد که از این تعداد 721 نفر زن و 620 نفر مرد است.


بابایی اظهار کرد: صبح روز پنجشنبه در دو گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی به ترتیب 225 و 271 نفر شرکت کننده وجود دارد که دانشگاه آزاد در بعدازظهر همین روز میزبان 47 نفر از داوطلبین رشته هنر است.


وی بیان کرد: بیشترین تعداد داوطلبان در گروه آزمایشی علوم تجربی با 660 شرکت کننده است که همراه با 138 نفر داوطلب گروه زبان صبح روز جمعه در این واحد دانشگاهی به رقابت می پردازند.


بابایی همچنین تعداد داوطلبان را در سراسر کشور کمتر از 900 هزار نفر اعلام کرد که نسبت به سال گذشته حدود 150 هزار نفر کاهش یافته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: آزمون
ارسال نظر