صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶
زنگیشه در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات عنوان کرد:

ارائه وعده‌های غذایی به زائران اربعین حسینی با کمک خیرین/ اعزام 500 دستگاه اتوبوس به سمت مرز کوت

مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل به تشریح اقدامات این سازمان در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی پرداخت و گفت: تمام هزینه‌های وعده‌های غذایی ارائه‌شده به زائران از سوی خیرین تامین می‌شود.
کد خبر : 227248

کامران زنگیشه در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات با اشاره به اقدامات شرکت ساماندهی مشاغل در شهر کوت برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: ساماندهی مشاغل مسئولیت ارائه خدمات به زائران در تمامی مرزها از جمله مرز کوت را برعهده دارد. مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چزابه نیز از جمله مرزهایی هستند که ما در آنجا خدمات ارائه می‌دهیم.


وی با بیان اینکه شهر کوت در فاصله 70 کیلومتری مرز مهران قرار دارد، عنوان کرد: هماهنگی که در این زمینه از طریق شرکت اتوبوسرانی تهران انجام شده است 500 دستگاه اتوبوس وظیفه حمل و نقل زائران را برعهده دارند.


مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل با بیان اینکه با هماهنگی استان خراسان رضوی 170 دستگاه اتوبوس از این استان به سمت مرز آمده است، گفت: حدود 250 تریلی هم با هماهنگی سپاه پاسداران از شویلی تا جنف این تریلی‌ها تردد می‌کنند.


زنگیشه با بیان اینکه منطقه 2 شهرداری تهران در شهر کوت مستقر است، تصریح کرد: همکاران ما در منطقه دو با ظرفیت حدود 250 نفر نیروی خدماتی در موضوعات بهداشتی، سرویس‌های بهداشتی سیار و ثابت به زائرین اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند. همچنین از سوی این افراد پذیرایی ساده‌ای نیز از زائران صورت می‌گیرد.


وی با بیان اینکه در شهر کوت مکانی برای اسکان در نظر گرفته نشده زیرا امکان توقف وجود ندارد، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین یکی از اقدامات خوبی بود که امسال صورت گرفت. بعد از خروج از مرز مهران با هماهنگی صورت گرفته با یکی از خیرین تهرانی روزانه در سه وعده و در طول یک روز 66 هزار وعده غذا به زائرین ارائه می‌شود و تنها فضای فعالیت از سمت شهرداری تهران در اختیار این افراد قرار گرفته است.


زنگیشه با بیان اینکه پذیرایی از زائران در اکثر مرزها از سوی خیرین صورت می‌گیرد اظهار کرد: در مرز شلمچه موکبی تحت عنوان موکب شهید همدانی قرار دارد که کل پذیرایی صورت گرفته در محدوده شهرداری تهران توسط این موکب و بدون هزینه کرد شهرداری در حال انجام است.


انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین موکب
ارسال نظر