صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶
ابوالفضل روغنی در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات:

برانکو از تیم ملی کرواسی پیشنهاد دارد/ کار طارمی قابل دفاع نیست

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو از تیم ملی کرواسی پیشنهاد دارد اگر او این پیشنهاد را رد کند و بخواهد در ایران بماند قطعا در پرسپولیس می‌ماند.
کد خبر : 227174

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، ابوالفضل روغنی در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات درباره بدهی های پرسپولیس گفت: «متاسفانه از سنوات قدیم یک سری بازیکنان از باشگاه طلب دارند. خود باشگاه از برخی بازیکنان خواسته که برای گرفتن طلب‌شان به باشگاه بیایند ولی توافقی که باید صورت نگرفته است.»


وی ادامه داد: «حالا به خاطر شرایطی که در لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمده فراخوان عمومی زده‌ایم تا همه طلبکاران به باشگاه بیایند و برای گرفتن پول‌شان با همدیگر به توافق برسیم و در زمان‌بندی مشخصی بدهی‌ها داده شود.»


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره رقم دقیق بدهی پرسپولیس عنوان کرد: «این رقم را نمی‌توانم اعلام کنم چون آدم هایی هستند که پول‌های‌شان را گرفته‌اند ولی اسنادش اینجا نیست. یک نمونه را به عنوان مثال اعلام کنم حامد کاویانپور است. او پولش را گرفته بود ولی اسمش در لیست بدهکاران بود که فکر می‌کنم خود این بازیکن پس از تماسی که با وی گرفته شد به باشگاه نامه زد که من طلبی ندارم. بنابراین الان نمی‌توان با صراحت میزان دقیق بدهی ها را مشخص کرد.»


او درباره تمدید قرارداد برانکو اظهارداشت: «باشگاه به خاطر موفقیت‌های زیادی که برانکو به دست آورده به دنبال تمدید قرارداد است ولی به قول ما اقتصادی‌ها قرارداد دو طرفه است و هر دو طرف باید راضی باشند. البته خود برانکو هم دوست دارد در پرسپولیس به کارش ادامه دهد ولی چند مساله در این میان وجود دارد. اول اینکه برانکو از تیم ملی کرواسی پیشنهاد دارد. اگر برانکو در ایران ماندنی شود قطعا در پرسپولیس خواهد بود و در این خصوص مذاکرات بسیار خوبی با علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه داشته است.»


روغنی درباره محرومیت مهدی طارمی بیان داشت: «این بازیکن به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفته است و کمیته انضباطی باشگاه هم منتظر است تا وضعیت این بازیکن مشخص شود و نهایتا در مورد او تصمیم بگیرد و من فکر می‌کنم که پرونده طارمی در مسیر خوبی قرار گرفته است.»


وی در واکنش به این موضوع که حسین هدایتی اعلام کرده من سند دارم یک میلیارد و 300 میلیون به طارمی داده‌ام تا بدهی باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه را بدهد اما طارمی این کار را انجام نداده است تصریح کرد: «این کار قابل دفاع نیست. آن چیزی که مسلم است یک حرف‌هایی رد و بدل می‌شود. تا زمانی که اسناد ارائه نشود به طور طبیعی نمی توان اظهارنظری کرد. همان طور که گفتم فکر می‌کنم مسائل طارمی مثبت جلو می‌رود.»


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد محرومیت این باشگاه نیز بیان کرد: «منتظر هستیم جلسه‌ای با مسئولان باشگاه ریزه‌اسپور داشته باشیم. به هر حال روی میز مذاکره بهتر می‌توان به توافق رسید. در صورتی که این توافق حاصل شود به فیفا نامه می‌زنیم و مشکل محرومیت تیم از نقل‌وانتقالات برطرف می‌شود.»


او در خصوص سرنوشت پرسپولیس در پایان فصل نیز گفت: «به احتمال فراوان بار دیگر قهرمان لیگ برتر می‌شویم.»


وی در مورد پاداش پیروزی در دربی نیز گفت: «باشگاه به اندازه وسع خود به بازیکنان پاداش خواهد داد.»


روغنی درباره اینکه منابع مالی لازم برای پرداخت بدهی‌ها فراهم شده که باشگاه پرسپولیس فراخوان زده است، اظهارداشت: «در بازار عرف بر این است که هر گاه بدهکار و طلبکاری وجود داشته باشد بدهی را زمان‌بندی می‌کنند. الان از طریق سایت فراخوان داده‌ایم و پس از مذاکره زمان پرداخت بدهی‌ها را زمان‌بندی می‌کنیم تا آن دینی که بر گردن باشگاه است، داده شود.»


او در مورد ردیف بودجه‌ای که دولت از مجلس خواسته تا به پرسپولیس 37 میلیارد و به استقلال 35 میلیارد کمک شود چرا وزارت ورزش کمکی به این دو تیم نمی کند، تاکید کرد: «اینکه وزارت ورزش نمی‌تواند به سرخابی‌ها کمک کند، حرفی قانونی است. از قرار گرفتن در ردیف بودجه بی‌خبرم. اگر مطمئن شویم حتما برای جذب چنین پولی اقدام خواهیم کرد. قطعا با چنین پولی خیلی از مشکلات استقلال و پرسپولیس حل می‌شود.»


"خبرگزاری آنا" در نمایشگاه مطبوعات از ساعت 9:30 تا 20:30 در راهروی اصلی، غرفه 150 میزبان مخاطبان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر