صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶

برد پرسپولیس مقابل سایپا/ برانکو مچ دایی را خواباند

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه تختی با برد سرخپوشان به پایان رسید.
کد خبر : 227166

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه تختی برگزار شد و در نهایت سرخپوشان با دو گل از سد سایپا گذشتند.



ترکیب پرسپولیس


علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور


ترکیب سایپا


محمدرضا اخباری، دانیال ماهینی، روزبه شاه‌علی، حسین کنعانی‌زادگان، محمد دانشگر، آرش رضاوند، علی قلی‌زاده، رضا اسدی، علی شجاعی، رضا جعفری، محمد عباس‌زاده


گل‌ها: کنعانی زادگان (گل به خودی) ۲۱ برای پرسپولیس علی علیپور(۲۵)


کارت زرد: کمال کامیابی نیا از پرسپولیس علی شجاعی از سایپا




دقایق حساس بازی


دقیقه 9: ارسال اوت دستی و اشتباه محمدرضا اخباری در خروج فرصت خوبی را نصیب منشا کرد که ضربه سر این بازیکن از فضای بالای دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 10: ارسال ضربه ایستگاهی از سمت چپ دروازه پرسپولیس با دخالت مدافعان این تیم راهی کرنر شد.


دقیقه ۱۴: ضربه کاشته سایپا را آرش رضاوند روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که مدافعان توپ را برگشت دادند.


دقیقه ۱۵: روزبه شاه علیدوست ضربه کاشته‌ای را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که این توپ تبدیل به یک موقعیت گلزنی شد اما محمد عباس زاده نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ راهی کرنر شد. ضربه کرنر را هم مدافعان پرسپولیس برگشت دادند.


دقیقه ۱۹: اعلام خطای صادق محرمی روی بازیکن سایپا باعث اعتراض بازیکنان پرسپولیس به تصمیم داور شد.ضربه کاشته را علی شجاعی روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که علیرضا بیرانوند توپ را مهار کرد.


دقیقه ۲۰: پاس بشار رسن به علیپور در محوطه جریمه سایپا رسید و شوت این بازیکن به کنار دروازه سایپا برخورد کرد.


دقیقه ۲۱: ارسال زمینی محسن ربیع‌خواه در محوطه جریمه باعث اشتباه حسین کنعانی‌زادگان بازیکن ملی پوش سایپا شد و این مدافع به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.


دقیقه ۲۵: اشتباه مسلم کنعانی زادگان باعث شد که پرسپولیس گل دومش را هم به سایپا بزند.ارسال بلند علیرضا بیرانوند در محوطه جریمه سایپا فرود آمد و با ضربه سر یکی از مدافعان توپ با اشتباه کنعانی زادگان به علیپور رسید و او هم با یک شوت دقیق گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.


دقیقه 36: ارسال حسین ماهینی به قصد صاحب توپ کردن گادوین منشا به خوبی روی سر این مهاجم ننشست تا فرصت خوبی از کف سفیدپوشان پرسپولیسی در این صحنه برود.


دقیقه 39: حرکت هماهنگ شده پرسپولیسی ها روی ضربه ایستگاهی اینبار هم می‌توانست منشا را به گل برساند که توپ به سادگی از دست این بازیکن رفت و نتوانست ضربه خود را بزند.


دقیقه 40: اشتباه محمدرضا اخباری فرصت خوبی را نصیب شجاع خلیل زاده کرد که ضربه مدافع پیش تاخته‌ی پرسپولیس از روی نقطه پنالتی با اختلاف راهی اوت شد.


دقیقه ۱+۴۵: محمد عباس زاده در محوطه جریمه به رضا اسدی پاس داد و شوت این بازیکن به مدافع پرسپولیس برخورد کرد.


دقیقه ۴۷: محمد عباس زاده ضربه کاشته سایپا را زد که توپ بعد از برخورد به دیوار دفاعی به بازیکن سایپا رسید و شوت این بازیکن هم با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت و به کرنر رفت.


دقیقه ۵۴: رضا شجاعی ضربه کاشته سایپا را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و توپ به محمد دانشگر در محوطه جریمه پرسپولیس رسید اما بیرانوند زودتر از این مدافع پیش تاخته به توپ رسید.


دقیقه 56: دریبل موفق از سوی عباس زاده و در نهایت شوت از پشت محوطه جریمه این بازیکن به راحتی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.


دقیقه 58: ارسال گادوین منشا قبل از اینکه با ضربه سر علی علیپور همراه شود توسط محمدرضا اخباری مهار شد تا این دروازه‌بان هم یک سیو از خود در این بازی به جا بگذارد.


دقیقه 61: حرکت در عمق بشار رسن و صادق محرمی در نهایت با پاس درون شش قدم برای علیپور همراه شد که ضربه کم قدرت این بازیکن به راحتی در اختیار اخباری قرار گرفت.


دقیقه 64: ارسال خطرناک از سوی رضاوند با ضربه سر رضا اسدی همراه شد که توپ این هافبک پیش تاخته با اختلافی کم راهی اوت شد.


دقیقه 73: ارسال کرنر توسط بشار رسن با ضربه سر سیدجلال حسینی با کمترین اختلاف راهی اوت شد تا پرسپولیس به گل سوم خود در این بازی نرسد.


دقیقه ۸۳: پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر دیگر شد که محسن مسلمان این ضربه را به شکل پاس زد.


دقیقه ۸۵: برخورد مدافع سایپا با سیدجلال حسینی باعث مصدومیت جزیی کاپیتان پرسپولیس شد.


دقیقه ۸۷: چهارمین ضربه کرنر سایپا هم حاصلی برای این تیم نداشت.


دقیقه ۸۹: شوت سیامک نعمتی از کنار دروازه سایپا به اوت رفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر