صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
عضو هیات مدیره پرسپولیس در گفت‌وگو با آنا:

بدهی باشگاه حدود 5 میلیارد است/ هرکس طلبی دارد به باشگاه بیاید

محمد حاجی‌بیگی گفت: بدهی باشگاه به طلبکاران حدود 5 میلیارد است و هرکس هم ادعای طلبی دارد به باشگاه بیاید.
کد خبر : 227029

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فرصت یک‌هفته‌ای داد تا رضایت طلبکاران را جلب کنند و بتوانند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. در حال حاضر هم هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به تکاپو افتادند تا ظرف هفته آینده رضایت طلبکاران خودشان را جلب کنند و مشکلات صدور مجوز را در کنفدراسیون فوتبال آسیا حل کنند.


محمد حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تلاش باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات بدهی به طلبکاران گفت: «مسئولین باشگاه پرسپولیس این روزها سخت مشغول حل مشکلات بدهی گذشته هستند که بخش زیادی از این بدهی‌ها مربوط به مدیران گذشته بود. باشگاه روز گذشته اطلاعیه‌ای صادر کرد که هرکس ادعای طلب از پرسپولیس را دارد با مدارکی که دراختیارش است به باشگاه بیاید.»


وی ادامه داد: «البته بخشی از افرادی که اسم آنها در لیست طلبکاران باشگاه است اسنادی در اختیار ماست که آنها طلب خودشان را دریافت کردند و هیچ طلبی از پرسپولیس ندارند. در هر صورت مسئولین باشگاه این روزها سخت درحال رایزنی با طلبکاران هستند تا بتوانند رضایت آنها را جلب کنند.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص میزان دقیق بدهی باشگاه به طلبکاران گفت: «باتوجه به اینکه آمار درستی از تعداد افراد طلبکار مشخص نیست ما هم نمی‌توانیم مبلغ دقیق بدهی‌ را تخمین بزنیم اما با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت که مبلغ بدهی در حدود 5 میلیارد تومان است.»


حاجی بیگی در مورد ناراحتی هواداران از احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: «هیچ جای نگرانی برای هواداران وجود ندارد و باشگاه درحال رایزنی با طلبکاران است تا با آنها به توافق برسد. راه‌های زیادی برای توافق با طلبکاران هم وجود دارد که قطعا این مشکل که حاصل کار مدیران گذشته است هم به درستی حل می شود و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر