صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

خاندان حاکم کویت سلاح خود را تحویل می‌دهند

وزیر کشور کویت از همه فرزندان خانواده حاکم در کشور خواست تا با نزدیک شدن زمان اجرای قانون جمع‌آوری سلاح و مهمات و مواد منفجره، همه سلاح و مهمات در اختیار خود را به مراکز جمع‌آوری تحویل دهند.
کد خبر : 2268

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از خبرگزاری رسمی کویت، شیخ «محمد خالد حمد الصباح» معاون نخست‌وزیر و وزیر کشور کویت، همزمان با نزدیکی اجرای قانون جمع‌آوری سلاح، مهمات و مواد منفجره در این کشور، از فرزندان خاندان حاکم در کویت خواست تا سلاح و مهمات در اختیار خود را به مراکز جمع‌آوری سلاح که به زودی مکان آن‌ها در همه شهرهای این کشور اعلام خواهد شد، تحویل دهند.


بخش اطلاع‌رسانی امنیتی وزارت کشور کویت در بیانیه‌ای مطبوعاتی تاکید کرد: این درخواست در چارچوب قانون جمع‌آوری سلاح، مهمات و مواد منفجره با جدیت و شفافیت تام است و هیچ کسی از آن مستثنا نخواهد بود.


به موجب این قانون همه شهروندان کویت باید در مهلت چهار ماهه، داوطلبانه سلاح خود را تحویل دهند تا در پایان مهلت تعیین شده در معرض مجازات قرار نگیرند.


مجلس کویت در جلسه 27 ژانویه گذشته پس از آنکه کمیته پارلمانی مشترک گزارش خود را درباره این قانون پایان برد و به دولت ابلاغ کرد، قانون جمع‌آوری سلاح را تصویب نمود.


شیخ «محمد خالد» در 29 ژانویه گذشته در گفت‌وگوی مطبوعاتی بر اهمیت اجرای قانون جمع‌آوری سلاح، مهمات و مواد منفجره پس از تصویب و شروع اجرای آن بدون ضربه زدن به حرمت خانه‌ها و بدون محدود کردن آزادی‌ها تاکید کرده بود.



انتهای پیام/

برچسب ها: کویت
ارسال نظر