صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۷ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶
قبادیان در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات

دانشگاه آزاد 2 میلیون نفر ساعت دوره آموزش صنعتی برگزار می‌کند

معاون پژوهش،‌ آموزش و فناوری وزارت صنعت از برگزاری 2 میلیون نفر ساعت دوره آموزش صنعتی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 226743

برات قبادیان در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات گفت: «ما با مراکز آموزشی به‌ویژه مراکز آموزش عالی تفاهم‌نامه‌هایی امضا کردیم که یکی از این مراکز دانشگاه آزاد اسلامی است.»


او ادامه داد: «در سال 96 قرار است 11 میلیون نفر ساعت آموزش‌های کوتاه‌مدت برگزار کنیم که 2 میلیون نفر ساعت دانشگاه آزاد متقبل شده است.»


معاون پژوهش، آموزش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره تسهیلات به دانشجویان مشغول به تحصیل گفت: «دانشجویان در مقاطع کارشناسی می‌توانند در مراکز صنعتی دوره کارآموزی خود را بگذرانند. همچنین دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند پایان‌نامه‌های و رساله‌های خود را به زمینه صنعت و معدن و تجارت اختصاص بدهند و مسائل موجود را حل کنند که هزینه‌های این دوره‌ها را بنگاه‌ها می‌پردازند. در این راستا تفاهم‌نامه‌ای دیگر، اساتید هم می‌توانند دوره فرصت مطالعاتی صنعتی را در صنعت بگذارنند. هزینه‌های این‌گونه تبادل دانش و اطلاعات را وزارت صنعت می‌پردازد.»


او ادامه داد: «فرصت مطالعات صنعتی که در سه ماه اخیر شروع کردیم، برای اولین بار طراحی شده است و تاکنون 130 مورد واحدهای صنعتی معدنی اعلام نیاز دادند. 30 نفر از دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند و مشغول به کار شدند. همچنین فارغ‌التحصیلان دوره دکتری می‌توانند دوره‌های پسادکتری صنعتی بگذرانند و از این طریق به صنعت کمک می‌کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر