تصاویری از جدیدترین برلیانس
به گزارش گروه رسانههای دیگر آنا، البته C3 کراس را نمیتوان خودرویی جدید دانست و در واقع این محصول، نمونه ارتقایافته برلیانس H320 است که 5 سانتیمتر به ارتفاع کلی آن اضافه شده و از سطح زمین تنها دو سانتیمتر ارتفاع بیشتر را نسبت به نمونه هاچبک دارد. این خودرو قواعد یک هاچبک کراس را در ظاهر خود دارد و سپر، چراغها و برخی طرحهای روی بدنه آن حس اسپرتتری حتی در مقایسه با رنو ساندرو استپوی القا میکند.
بر روی سقف این خودرو هم باربندی اضافه شده تا چیزی ار رقبا در بحث ظاهری کم نداشته باشد. مدیران خط تولید برلیانس میگویند که پارس خودرو میتواند C3 کراس را با سه نوع تنوع رنگ سقف به بازار عرضه کند و انواعی از سقفهای سیاه، نقرهای و سفید را در کنار 6 رنگ بدنه در معرض انتخاب خریداران قرار داده است.این خودرو که قیمتی حدود 59 میلیون تومانی دارد، به لحاظ تجهیزات چیز چندانی نسبت به استپ وی اضافه ندارد اما شاید طراحی جذابترش باعث فروش بیشترش شود.
با اینکه اصول فنی سیستم تعلیق C3 کراس نسبت به H320 یکسان است، ولی از نظر کد فنی و نوع قطعات با نسخه هاچبک متفاوت بوده و این افزایش ارتفاع فقط به خاطر بحث ظاهری انجام نشده است. C3 کراس خودرویی است که بر خلاف تمام برلیانسها مونتاژی، تنها با گیربکس اتوماتیک به بازار میآید. گیربکس اتوماتیک چهار سرعته این خودرو ساخت کمپانی هیوندای پاورتِک کره جنوبی است که در همان کشور تولید میشود و بعد به خط تولید برلیانس در هر کشوری ارسال میشود. پیشرانه این خودرو مانند خانواده H300 ایک نمونه 1.5 لیتری است که با 1.3 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتنمتر، کراساووری دیفرانسیل جلو است که در هر 100 کیلومتر حدود 7.5 لیتر به صورت ترکیبی سوخت مصرف میکند. فرمان C3 کراس از نوع کمکی برقی با سنسور سرعت بوده که نرمی خوبی را به نسبت سایر رقبا دارد.
برلیانس C3 کراس در بخش امکانات دارای تجهیزاتی نظیر سانروف، ستون فرمان قابل تنظیم، گیربکس اتوماتیک با قابلیت تیپترونیک، شیشه ها و آینه های برقی، استارت بدون کلید، سیستم تهویه برقی، سیستم صوتی و تصویری با قابلیت اجرای GPS، غربیلک فرمان چرمی، ترمز ABS و EBD، و کامپیوتر سفری است. نبود دوربین عقب و کروزکنترل بر روی فرمان در این خودرو و دیگر خانواده H300 از جمله نقاط ضعف بزرگی است که سطح رضایتمندی مشتریان را کاهش میدهد.
منبع: روزنامه هفت صبح
انتهای پیام/