صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶

محیط‌بان مجروح رودبار جنوب از بیمارستان مرخص شد

محیط بان عماد افضلی که روز پنجشنبه در حومه شهر رودبار جنوب توسط افراد ناشناس مورد سوءقصد قرار گرفته بود، پس از درمان و بهبود وضعیت جسمی از بیمارستان مرخص شد.
کد خبر : 226308

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از محیط زیست، رضا جزینی زاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با اعلام این خبر، گفت: عصر روز پنجشنبه ۴ آبان ۹۶ محیط بان عماد افضلی ساردو به هنگام بازگشت به منزل در حومه شهر رودبار جنوب مورد سوء قصد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ قرار گرفت و به ضرب چندین گلوله ساچمه از ناحیه سر، دست و پا مصدوم شد.
وی افزود: بلافاصله تیمی از اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان به محل حادثه اعزام و از نزدیک پیگیر رسیدگی به موضوع و امور درمانی این محیط بان شد.


به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان، عماد افضلی محیط بان مجروح رودبار جنوب روز پنجشنبه پس از دریافت کمک‌های اولیه اورژانسی در بیمارستان کهنوج، برای رسیدگی و درمان بهتر و سریع‌تر به بیمارستان جیرفت منتقل شد.


جزینی زاده اظهار کرد: بنا بر آخرین گزارش، وضعیت عمومی محیط بان مصدوم در حال حاضر مناسب است و خوشبختانه پس از درمان و بهبود وضعیت جسمی از بیمارستان جیرفت مرخص شد.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان یادآور شد: کار شناسایی ضاربان در دستور کار شورای تامین استان قرار گرفته است و امیدواریم به زودی این افراد شناسایی و دستگیر شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: محیط بان
ارسال نظر