صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶
در نشست کمیسیون آموزش مجلس با دانشگاهیان

زاهدی: مراکز آموزش عالی لرستان از تجربیات دانشگاه آزاد اسلامی الگوبرداری کنند

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با توجه به اقدامات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به مراکز آموزش عالی استان توصیه کرد که از تجربیات این دانشگاه الگوبرداری کنند.
کد خبر : 225954

به گزارش خبرنگار آنا، در نشست تخصصی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با دانشگاهیان استان لرستان که در دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر یدالله ملکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با ارائه گزارشی، عملکرد و اقدامات انجام شده در دانشگاه آزاد استان لرستان را تشریح کرد که مورد توجه اعضای این کمیسیون قرار گرفت.


در این نشست دکتر محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به مراکز آموزش عالی استان توصیه کرد که از تجربیات این دانشگاه برای تجمیع مراکز و صرفه جویی در هزینه ها الگوبرداری کنند.


زاهدی اینگونه اقدامات خداپسندانه را بسیار مطلوب ارزیابی کرده و گفت: با توجه به وجود زیرساخت ها و قابلیت هایی که این دانشگاه دارد می تواند سهم بیشتری از آموزش عالی استان را عهده دار شود.


در پایان این نشست تخصصی با توجه به استماع گزارش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه آزاد سالامی واحد خرم آباد از امکانات آموزشی، پژوهشی، کارگاهی، ورزشی و نیز پروژه های عمرانی انجام شده در این واحد دانشگاهی بازدید کرده و از امکانات این دانشگاه ابراز رضایت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر