صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶

ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در قهرمانی جهان اعلام شد/ خط قرمز روی نام براری

پس از پایان رکوردگیری تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری در بابلسر ترکیب ملی. برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد.
کد خبر : 225555

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمدرضا کاظمی نژاد، سخنگو و مدیر تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری ، گفت‌: «بر اساس ارزیابی‌هایی که سرمربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری در این مدت داشت و عملکرد خوب ملی پوشان تصمیم گرفته شد که محمدرضا براری از تیم‌ ‌ملی کنار گذاشته شود. مجید عسگری و همایون تیموری نفرات ذخیره هستند.»


وی افزود:«بر این اساس کیانوش رستمی ، علی میری، سهراب مرادی، ایوب موسوی ، علیرضا سلیمانی، علی هاشمی، سعید امیرحسینی و بهداد سلیمی هشت نفر اعزامی به مسابقات جهانی وزنه‌برداری را تشکیل می‌دهند.»


او ادامه‌ داد:« البته تا زمان اعزام به مسابقات و با توجه به عملکرد وزنه‌برداران در طول تمرینات امکان تغییر در این ترکیب باز هم وجود دارد.»


کاظمی نژاد در مورد شرکت نکردن کیانوش رستمی در رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری، گفت‌: «با توجه به این که حساسیتی در وزن او نبود، با صلاحدید سرمربی تیم‌ ‌ملی و تعاملی که انجام دادند، قرار شد که او در رکوردگیری شرکت نکند. با این حال رستمی تست دوپینگ داد. رستمی در مجموعه تیم‌ ‌ملی قرار دارد و در چند هفته‌ گذشته هم در مسابقات لیگ شرکت کرد.»


او با اشاره به این که گفته می‌شود ۹ کشور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان حضور ندارد، تاکید کرد: «ما این مساله را نمی پذیریم که آن کشورها قدرتمند بودند، چرا که این کشورها به دلیل دوپینگ کنار گذاشته شدند و تیم قدرتمند ایران است. نتایج رکوردگیری هم نشان داد که وضعیت وزنه‌برداران خوب است و روز گذشته (پنجشنبه) تمام آنها تست دوپینگ دادند و ان‌شاء‌الله تیم قوی و سالمی را به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌کنیم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: وزنه برداری
ارسال نظر