صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶
اعزازی در تذکر شفاهی:

دولت از مدیریت کسانی که سابقه سوءاستفاده مالی دارند جلوگیری کند

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان دولت دقت نظر داشته باشند تا افرادی که سابقه سوءاستفاده مالی دارند در مدیریت قرار نگیرند.
کد خبر : 225288

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا‌، ضیاء الله اعزازی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چند مرغداری در شهرستان بناب به دلیل بیماری های طیور دچار مشکل شده اند و با وجود اینکه مسئولان جهاد کشاورزی رسیدگی هایی داشته اند اما باید به این مسائل به صورت جدی تر رسیدگی شود.


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم به سوءاستفاده مالی و فروش اطلاعات و رانت خواری حساس هستند و مسئولان دولت دقت نظر داشته باشند با نهادهای نظارتی مرتبط همکاری کنند تا افرادی که سابقه سوءاستفاده مالی دارند در مدیریت قرار نگیرند.


اعزازی تصریح کرد: مردم در خصوص سفرهای دولتی ها حساس هستند چرا که بخشی از مردم به دلیل بیکاری محتاج نان شب هستند بنابراین باید به موضوعات نظارت شود تا هزینه های آنچنانی به بیت المال تحمیل نشود، با وجود اینکه مسئولان با پاکدستی فعالیت دارند اما ضعف برخی مدیران باعث شده آن زحمات تحت الشعاع قرار بگیرد.


وی با اشاره به مشکلات در حوزه آموزش و پرورش در حوزه انتخابیه اش گفت: در یکی از مدارس روستاهای حوزه انتخابیه ام کادر خدماتی وجود ندارد و این مسائل می تواند تبعات بدی برای دانش آموزان به همراه داشته باشد. وزارت آموزش و پرورش رسیدگی های لازم را در این خصوص داشته باشد.


این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: واحدهای بهداشتی درمانی از لحاظ بودجه دارای مشکل هستند بنابراین باید رئیس جمهور تدابیر جدید در این خصوص اتخاذ کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر