تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع در وزارت کشور اقدام ارزشمندی است
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت کشور، محمدجواد جمالی با اشاره به تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع در وزارت کشور گفت: اصل تشکیل این ستاد خوب و لازم است این اقدام وزیر کشور قابل قدردانی است و موجب افزایش رضایت مردم از عملکرد وزارت کشور، استانداریها، فرمانداریها و بخشداریهای سراسر کشور میشود.
نماینده مردم فسا در مجلس افزود: باید برای موفقیت کامل ستاد تکریم ارباب رجوع نکاتی در نظر گرفته شود. اول اینکه این ستاد به یک اداره دیگر تبدیل نشود که نیاز باشد بر آن نظارت شود یا شکایتی از همین ستاد انجام شود. همچنین از افراد مطلع، پاک، امین، چابک، خوش برخورد، با حوصله و خوش سخن استفاده شود که حوصله توجیه ارباب رجوع را داشته باشند. از سویی این افراد باید بیطرف باشند تا ارباب رجوع احساس نکند که این ستاد دنبال توجیه اقدامات استانداران، فرماندارن و بخشداران است. همچنین آموزش این افراد بسیار مهم است که باید به این موضوع هم توجه شود. البته با شناختی که از مجموعه وزارت کشور و وزیر کشور دارم معتقدم این ستاد به اهداف تعیین شده خود دست می یابد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اطلاعات بدست آمده از سوی ستاد تکریم ارباب رجوع باید پایش شود تصریح کرد: این اطلاعات نباید بر زمین بماند یا فقط در همایشها بیان شود بلکه باید پایش شود که شکایات مردم از چه دستگاهها یا در چه استانهایی بیشتر بوده تا براساس آن برنامهریزی مناسبی برای حل مشکلات و برطرف کردن شکایات انجام شود.
نماینده مردم فسا گفت: اعضای ستاد تکریم ارباب رجوع در واقع چشم و گوش وزیر هستند. اقدام وزیر کشور در تشکیل چنین ستادی بسیار خوب و ارزنده است اما باید به نکاتی که اشاره شد توجه شود تا موفقیت ستاد تکریم ارباب رجوع که می تواند موجب افزایش رضایت مردم از دستگاههای اجرایی شود را تضمین کند.
انتهای پیام/