صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۶

حضور اختصاصی کسب وکارهای نوپا در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

دبیر بخش کسب وکارهای نوپا (استارتاپ‌ها) یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال گفت که امسال و در دوره یازدهم برای اولین بار بخش کسب وکارهای نوپا، یکی از بخش‌های اختصاصی نمایشگاه است.
کد خبر : 224748

به گزارش گروه علم و فناوری آنا از ستاد خبری کمیته روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال، امیر حسین اسدی با بیان این مطلب افزود: «این بخش از نمایشگاه با هدف معرفی کسب وکارهای نوپا و استارتاپ‌های دیجیتال کشور و آشنایی هرچه بیشتر علاقه‌مندان عرصه فناوری‌های دیجیتال با شیوه راه اندازی کسب وکارهای نوپا برگزار خواهد شد».
وی با تاکید بر این که در چند سال گذشته نقش و اهمیت شرکت‌های دیجیتال در عرصه فناوری و تولید اشتغال فناورانه بیش از پیش در جامعه نمایان شده است، اظهار داشت: «در سالی که اولویت تولید و اشتغال برای تمامی ارکان جامعه ضروریت دارد، حضور اختصاصی این بخش در نمایشگاه نشانه‌ای از تغییر نگاه به جایگاه شرکت‌های نوپا در صنعت رسانه‌های دیجیتال و استارتاپ‌هاست».
دبیر بخش کسب وکارهای نوپای یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تصریح کرد: «این صنعت نوپا می‌تواند زمینه ساز اشتغال و تولید ثروت برای بسیاری از جوانان خلاق، توانمند و صاحب فکر این مرز و بوم در بخش‌های مختلف مثل تولید محتوای دیجیتال باشد».
اسدی ادامه داد: «توجه به اسناد بالادستی مثل برنامه ششم توسعه، سند چشم انداز و مصوبات شورای عالی فضای مجازی از ظرفیت بسیار بالای تولید رسانه‌های دیجیتال و محتوای دیجیتال خبر میدهد و کسب‌وکارهای نوپایی مثل دیجی‌کالا، اسنپ، تپ‌سی، آپارات، زودفود، ابر سلامت و تله‌طب حکایت از یک پرش بزرگ فناورانه در عرصه کسب‌وکارهای دیجیتال دارد و بخش کسب وکارهای نوپا، امیدوار است تسهیل‌کننده پرش دیگر استارتاپ‌‌ها در این عرصه بسیار بزرگ باشد».
وی افزود: «در راستای کمک به شکل گیری زیست بوم کسب وکار دیجیتال، قسمت‌های مختلفی همچون دکتر استارتاپ، استارتاپ شو، دیوار آستارتاپ، کافه استارتاپ، استارتاپ بمان، استارتاپ بازار و کارگاه‌های عمومی برای این بخش در نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است که تلاش دارد تا عموم علاقه‌مندان را با زیست بوم کارآفرینی دیجیتال آشنا شوند و زمینه توسعه کسب‌وکارهای نوپا فراهم شود».
اسدی خاطرنشان کرد: «برگزاری دو ماراتن تولید محتوای دیجیتال در این بخش با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان، نیز از دیگر برنامه‌های یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال می‌باشد که علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در ماراتن‌های نمایشگاه می‌توانند به سایت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه دیجیتال به نشانی http://www.saramad.ir/ مراجعه کنند».
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود و از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: آپارات اسنپ تپسی
ارسال نظر