صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان:

افراد متخصص اخلاق مندتر هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان گفت: اخلاق‌گرایی در همه کارها مهم است، اما برخی افراد به این موارد توجه نمی‌کنند و اگر از حرفه‌ای گری فاصله بگیریم، اخلاق گرایی از بین می‌رود که افراد متخصص در این بین اخلاق مندتر هستند.
کد خبر : 22423

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ابوالفضل جعفر قلیخانی در دیدار با مدیر مسئول «نگارستان»، اولین روزنامه محلی سیرجان به همراه معاونان واحد و مدیر روابط عمومی دانشگاه، با تبریک روزنامه شدن هفته نامه نگارستان سیرجان اظهار کرد: اقدام نگارستان در روزنامه شدن شجاعت فوق العاده ای است و اقدام پایه ای در راستای پیشرفت جامعه مدنی خواهد بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان افزود: نگارستان یکی از نعمت های خوب خداوند برای شهرستان سیرجان است و باعث افتخار سیرجانی ها است که در ورود به عرصه مطبوعات سیرجان پیشگام بوده و یکی از برگ های زرین شهرستان سیرجان است که انشاءالله در آینده شاهد پخش آن در سراسر کشور باشیم و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان آمادگی هر گونه همکاری را دارد.


وی بیان کرد: اخلاق گرایی در همه کارها مهم است اما برخی افراد به این موارد توجه نمی‌کنند و اگر از حرفه‌ای گری فاصله بگیریم، اخلاق گرایی از بین می‌رود که افراد متخصص در این بین اخلاق مندتر هستند و الحمدلله نگارستان در اخلاق حرفه ای سرآمد بوده است.


مدیر مسئول نشریه نگارستان سیرجان با تقدیر از نگاه ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان به نشریات و رسانه ها گفت: شهرستان سیرجان در بحث مطبوعات نسبت به جمعیتی که دارد در کشور از موقعیت خوبی برخوردار است.


ذبیح الله بلوردی که چند وقتی است نشریه اش از هفته نامه به روزنامه تبدیل شده است، افزود: روز اولی که کلید کار چاپ نشریه در سیرجان زده شد، یک ریسک بود که ما انجام دادیم و البته نتیجه بخش بود.


وی گفت: شناخت مسئولان از نشریه نگارستان مسئولیت ما را سنگین تر کرده است و ما تمام تلاشمان را می کنیم تا مخاطبین خود را راضی نگه داریم.


بلوردی با توجه به مشکلات پیش روی نشریه نگارستان بیان کرد: گرچه ما اولین روزنامه شهرستان سیرجان هستیم و این کار خیلی دیر انجام شده که شهرستان دارای یک روزنامه باشد و هر روز به چاپ برسد، اما هنوز زیر ساخت ها در شهرستان و استان آماده نیست و نبود زیر ساخت ها به ما لطمه می زند.


مدیر مسئول روزنامه نگارستان سیرجان گفت: تا زمانی که نشریه هفته نامه بود در تهران چاپ می شد ولی الان به دلیل بعد مسافت مجبوریم با چاپ افست و با کیفیت پایین آن را به چاپ برسانیم . همچنین به دلیل نبود زیر ساخت ها مجبور شدیم چهار صفحه از نشریه را کم کنیم و روزنامه را فقط در چهار برگ به چاپ برسانیم.


نشریه نگارستان سیرجان به عنوان اولین نشریه محلی سالها به صورت هفته نامه چاپ می شد و چند هفته ای است به صورت روزانه به چاپ می رسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر