صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

صاحبان سهام عدالت بخوانند

مشمولان سهام عدالت تا پایان امروز فرصت دارند تا برای افزایش مبلغ صورت حساب خود اقدام کنند.
کد خبر : 223927

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا،‌ اسفند ماه سال گذشته، سامانه ای به منظور دریافت صورت حساب مشمولان سهام عدالت راه اندازی شد.


در این سامانه علاوه بر دریافت صورت حساب،‌این امکان وجود داشت تا صاحبان سهام، صورت حساب خود را تا یک میلیون تومان افزایش دهند.


از ابتدای امسال سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که مشمولان سهام عدالت می‌توانند این مبلغ را تا سقف یک میلیون تومان افزایش دهند. این سازمان اعلام کرده که سهام عدالت در زمان آزاد سازی دو برابر مبلغ ارزش فعلی‌اش قابل معامله است. به عنوان مثال اگر امروز مشمولی ۶۰۰ هزار تومان سهام عدالت دارد، در زمان آزاد سازی این سهام به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزش خواهد داشت.


زمان تعیین شده برای افزایش سرمایه در ابتدا،‌پایان شهریور ماه اعلام شد. با این حال این فرصت یک ماه دیگر نیز تمدید شد و امروز (۳۰ مهرماه) آخرین فرصت برای مشمولان سهام عدالت برای افزایش مبلغ صورت حسابشان است.


البته دو دهک درآمدی پایین که شامل کمیته امداد و بهزیستی می‌شود شامل ۵۰ درصد تخفیف هستند و نیاز به واریز این مبلغ برای این دو دهک نیست؛ در نتیجه این مشمولان در هر حال مالک یک میلیون تومان سهام عدالت می‌شوند.


از سوی دیگر در حالی که پایان شهریورماه زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شده بود اما اینکار صورت نگرفت و آنطور که مسئولان سازمان خصوصی‌سازی می‌گویند به زودی این سود به حساب مشمولان واریز خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر