صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

وزیر جنگ اسرائیل حماس را تهدید به حمله کرد

در حالی‌که مقام‌های اسرائیلی بارها گفته‌اند که منشاء راکت‌های شلیک‌شده از غزه در روزهای اخیر، گروه تروریستی «عمر حدید» از حامیان داعش بوده است، وزیر جنگ اسرائیل حماس را تهدید به حمله انتقام‌جویانه کرد.
کد خبر : 22387

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، پایگاه خبری «عاروتص شوع» گزارش کرد: «موشه یعلون» وزیر جنگ اسرائیل که در بیت‌المقدس سخنرانی‌ می‌کرد، تهدید کرد اگر پرتاب راکت‌ها از سوی غزه تداوم یابد، اسرائیل آماده حمله به این باریکه است.


وی با بیان اینکه اسرائیل پرتاب مداوم راکت‌ها را تحمل نخواهد کرد، گفت: در عملیات «صخره سخت»، نیروهای نظامی اسرائیل به حماس در نوار غزه حمله کردند و اگر لازم باشد و ما کماکان به چالش کشیده شویم،‌ تردید نخواهیم کرد که در آینده نیز با همان شدت واکنش نشان دهیم.


«یعلون» گفت: اجازه نمی‌دهیم کسی زندگی شهروندان اسرائیلی را به مخاطره اندازد. ما پرتاب موشک به شهرهای خود را تحمل نخواهیم کرد. ما در مقابل تلاش‌ برای به چالش کشیدن‌مان صبور نخواهیم بود.


این در حالی است که ژنرال «سامی تورگمن» فرمانده واحد جنوبی ارتش اسرائیل با بیان شلیک موشک‌های چند روز اخیر از غزه به سمت اراضی اشغالی گفت که این راکت‌ها را گروه‌های تروریستی از غزه پرتاب کرده‌اند.


وی با تاکید بر اینکه این راکت‌ها در فضای باز منفجر شده‌اند، اظهار کرد: وزارت جنگ اسرائیل به این اقدام پاسخ داده است اما قصد ندارد به خاطر این موضوع عملیات نظامی در نوار غزه به راه اندازد.


شنبه شب آخرین راکت از سوی غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شد که در منطقه عسقلان فرود آمد. گروه سلفی «عمر حدید» به‌وسیله توئیتر اعلام کرد که این راکت در اعتراض به بازداشت اعضای این گروه در زندان‌های غزه شلیک شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر