صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶
سردار منتظرالمهدی عنوان کرد:

داشتن گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار شرط لازم برای شرکت در راهپیمایی اربعین است

سخنگوی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی از هم اکنون مقدمات سفر را آغاز کنند، گفت: داشتن گذرنامه معتبر حداقل با 6 ماه اعتبار شرط لازم برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین است.
کد خبر : 223758

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظر المهدی اظهار کرد: زائران اربعین حسینی(ع) از هم اکنون مقدمات سفر را آغاز کنند.


وی با بیان اینکه شرط لازم برای خروج از کشور داشتن گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار است، افزود: همکاران من در پلیس گذرنامه همه روزه از ساعت 7:30 الی 20 شب پاسخگوی عزیزان هستند و در دفاتر پلیس +10 نیز از ساعت 8 صبح تا 16 نسبت به تحویل مدارک و صدور گذرنامه در کمترین زمان ممکن اقدام می‌کنند.


معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه اخذ ویزا از جمله شروط لازم برای ورود به کشور عراق است، گفت: در تهران در دفتر سفارتخانه عراق در میدان ولیعصر(عج) و چهار آژانس دیگر و نیز در 12 استان دیگر، ویزا و روادید صادر می‌شود.


منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: صدور ویزا، مبلغ و فرایند آن برعهده سفارتخانه عراق و وزارت امورخارجه است و در واقع پلیس هیچگونه دخل و تصرفی در آن ندارد. امکان صدور ویزا به صورت انفرادی و گروهی وجود دارد که توصیه پلیس؛ اخذ ویزای انفرادی است.


وی بیان کرد: در حال حاضر، مرزهای مهران، چزابه و شلمچه فعال هستند و زائران عزیز ایرانی می توانند از هر کدام از مرزها تردد کنند، اتباع بیگانه و خارجی صرفاً از مرز شلمچه اجازه خروج دارند.


سخنگوی نیروی انتظامی گفت: همکاران من در پلیس امنیت در کنسولگری های ایران در شهرهای نجف، بغداد و کربلا جهت تسریع در صدور اسناد مفقودی عبوری در خدمت زائران عزیز خواهند بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر