صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶
مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در گفت وگو با آنا:

مذاکره طاهری با برانکو برای تمدید قرارداد محرمانه است/ بیرانوند شاید بخواهد به سربازی برود

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو برای تمدید قرارداد با علی اکبر طاهری در حال مذاکره است و هیچ‌کس از روند مذاکرات این دو خبر ندارد.
کد خبر : 223717

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،پندار خمارلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد رد شدن درخواست باشگاه پرسپولیس برای تبرئه شدن در پرونده باشگاه ریزه اسپور ترکیه گفت: «تاکنون هیچ خبری مبنی بر رد شدن درخواست تعلیق حکم از سوی دادگاه عالی ورزش به باشگاه پرسپولیس ابلاغ نشده‌است و ما همچنان پیگیر این پرونده هستیم. موضوع محرومیت طارمی با باشگاه پرسپولیس فرق دارد و باشگاه هم از طریق یک وکیل خارجی که وکیل فدراسیون در پرونده‌ای که با عربستان داشت است پیگیراین موضوع است. طبق صحبت‌هایی که باشگاه با وکیل پرونده داشت امید زیادی داریم تا محکومیت باشگاه تعلیق شود.»


وی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از داور عمانی بازی برگشت مقابل الهلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: «ما روز بعد از بازی مقابل الهلال شکایت خودمان را از داور عمانی به AFC اعلام کردیم اما قطعا شکایت ما هیچ اثری ندارد و نفوذ عربستانی‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا به مراتب بالاتر از فدراسیون ایران است.»


خمارلو افزود: «متاسفانه همه شاهد بودند که داور عمانی سر تیم ما را برید و بخاطر نداشتن لابی در AFC باید این ناحقی‌ها را ببینیم و هیچ اعتراضی هم نمی‌توانیم بکنیم.»


مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در مورد موضوع سرباز شدن علیرضا بیرانوند افزود: «علیرضا بیرانوند در حال حاضر بازیکن باشگاه پرسپولیس است ولی او هنوز دوران سربازی خودش را پشت سر نگذاشت. ما هم از او سوال کردیم که برنامه‌اش چیست و بیرانوند گفت شاید بخواهد در یک تیم نظامی به میدان برود تا دوران خدمتش را سپری کند.»


خمارلو در مورد آخرین وضعیت محسن مسلمان گفت: «برانکو اعلام کرده فعلا قصد دارد به مسلمان استراحت دهد و به همین دلیل شاید این بازیکن روی نیمکت بنشیند و موضوع دیگری در مورد مسلمان مطرح نیست.»


وی در خصوص آخرین مذاکرت برانکو با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد گفت:« در مورد تمدید قرارداد برانکو، او به طور مستقیم با علی اکبر طاهری در حال مذاکره است و هیچ نفر سومی در این مذاکرات وجود ندارد. به همین دلیل همه اخباری که در مورد تمدید قرارداد برانکو به بیرون می‌آید دروغ است چون هیچ کس از روند مذاکرت خبر ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر