صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶
دادگاه بین‌المللی ورزش:

طارمی مرتکب تخلف شده‌است/ تعلیق محرومیت مهاجم پرسپولیس منتفی شد

دادگاه بین‌المللی ورزش مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس را متخلف دانست.
کد خبر : 223526

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فصل گذشته مهدی طارمی که مدتی با تیم باشگاه ریزه‌اسپور تمرین و قراردادش را هم با این باشگاه ثبت کرده بود، به دنبال ابراز علاقه هواداران پرسپولیس و این باشگاه تصمیم گرفت به تیم سابقش برگردد. جدایی طارمی از ریزه‌اسپور و حضورش در پرسپولیس با توجه به سابقه باشگاه‌های ایرانی در جریمه و محرومیت از سوی فیفا واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت ولی از سوی وکیل طارمی عنوان شد خطری این بازیکن را تهید نمی کند و طاهری مدیرعامل پرسپولیس هم اعلام کرد اگر خطری وجود داشته باشد فقط طارمی را تهید می‌کند.


اوایل مهرماه پس از گذشت بیش از یک سال از بازگشت طارمی به پرسپولیس در حکم محرومیتی از سوی فیفا که به دنبال رسیدگی به شکایت باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه بود، مهدی طارمی به پرداخت 790 هزار یورو به باشگاه ریزه‌اسپور محکوم شد. همچنین مهاجم پرسپولیس 4 ماه از حضور در کلیه مسابقات رسمی محروم شد و باشگاه پرسپولیس هم فرصت فعالیت در دو پنجره نقل‌وانتقالاتی را از دست داد.


این محرومیت‌ها باعث شد تا طارمی با توجه به سالی که منتهی به جام جهانی می‌شد با گرفتن دو وکیل داخلی و خارجی در نامه‌ای فوری به دادگاه بین‌المللی ورزش CAS به حکم صادرشده از سوی فیفا اعتراض کند و خواهان تعلیق حکمش شود.


در این میان دادگاه بین‌المللی ورزش، در پاسخ به اعتراض مهدی طارمی، بدون بررسی صحت و سقم قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس، مهاجم سرخ‌پوشان را مقصر دانسته و تعلیق محرومیتش را منتفی اعلام کرده است.


در نامه دادگاه بین‌المللی ورزش به مهدی طارمی قید شده است این بازیکن، اگر با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و سپس وارد مذاکره و عقد قرارداد با ریزه اسپور ترکیه شده باز هم مرتکب تخلف آشکار شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر