صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶
فتحی در گفت‌وگو با آنا:

حضور مستقل اصلا‌ح‌طلبان در انتخابات 1400 دور از واقعیت است

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه اظهاراتی همچون جدایی روحانی از اصلاحات، کرکری خواندن است، گفت: برخی رویکردها ممکن است یک استراتژی و تاکتیک باشد و دولت ناچار است برای رسیدن به اهداف کلان خود نرمش‌هایی نشان دهد.
کد خبر : 223370

محمدجواد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه از حالا ورود به بحث انتخابات 1400 بسیار زود است، گفت: تجربه انتخابات چه انتخابات مجلس و چه ریاست جمهوری نشان داده که معمولا یک هفته تا ده روز پایانی پیش از انتخابات، وضعیت حضور گروه ها و افراد نهایی می شود.


وی با بیان اینکه گمانه‌زنی‌ها و اظهارات مطرح شده در خصوص ورود مستقل اصلاح‌طلبان درانتخابات 1400، دور از واقعیت است، افزود: در هرحال جریان اصلاحات یک جریان اصیلی است که همیشه در انتخابات توانسته نقش موثری داشته و سیاست‌گذاری‌های کلی آن‌ها قطعا اهدافی را دنبال می‌کند که زمان تحقق آن‌ها همان زمان پیش از انتخابات است.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین مساله، اداره کشور است و در زمان کنونی انتخابات اهمیتی ندارد، توضیح داد: موضوع بیکاری، مشکلات اقتصادی مردم و از همه مهم‌تر آسیب‌های اجتماعی غیرقابل مهاری در کشور وجود دارد که روزبه‌روز آمارش نگران‎‌کننده‌تر می‌شود، بنابراین جریان‌های سیاسی چه جریان پیروز و چه شکست خورده، باید به این‌ها بپردازند.


وی با بیان اینکه طرح مباحث مربوط به انتخابات از الان، اتلاف سرمایه‌های ملی این کشور است، تصریح کرد: ناتوانی یک جریان سیاسی در ورود به عرصه سیاسی کشور به صورت مستقل، ناشی از ایرادات قانون اساسی است که یک ضعف جدی به شمار میرود که نیازمند اصلاح است.


عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهاراتی همچون جدایی روحانی از اصلاحات، کرکری خواندن است، تصریح کرد: در هر صورت روحانی برای 4 سال رئیس‌جمهور این کشور است و باید به وی کمک کرد.


عضو فراکسیون امید مجلس دهم با بیان اینکه تغییر محسوسی در مواضع روحانی مشاهده نکرده ام، ادامه داد: برخی رویکردها ممکن است یک استراتژی و تاکتیک باشد و دولت ناچار است برای رسیدن به اهداف کلان خود نرمش‌هایی نشان دهد، در هر صورت با یک سخنرانی نمی توان گفت مواضع روحانی تغییر کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر