پنجمین نشست تخصصی رسانه و اقتصاد مقاومتی برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ این نشست با همکاری انجمن اقتصاد شهری ایران، چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت رسانه، دومین نشست بین المللی اقتصاد شهری و همچنین همکاری تعدادی از پژوهشگران دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی برگزار شد.
مدیر گروه آموزشی مدیریت رسانه مقطع دکتری تخصصی واحد دماوند در گفتوگو با خبرگزاری آنا با قدردانی از همکاری پژوهشگران و محققان فعال در این زمینه به کارگیری توانمندی های موجود و ارتقای آنها برای پیشبرد اهداف سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و نیز انتظارات جامعه و سازمان ها برای کمک گرفتن از رسانه ها در پیشبرد اقتصاد مقاومتی در جامعه را از مهمترین اهداف مدنظر در برگزاری این نشست علمی و تخصصی برشمرد.
دکتر حمیدرضا حسینی دانا افزود: «در نظر داریم تا با ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای تحقق و پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی گامی مثبت برداشته و آن را تبدیل به گفتمانی عمومی و اجرایی کنیم.»
وی ادامه داد: «پژوهشگران در این نشست که با محوریت نقش رسانه ها در شفاف سازی فضای کسب و کارهای شهری برگزار شد، سعی کرده اند تا راهکارهای پیشنهادی به نحوی باشد تا مردم را به سوی رفتارهای اقتصادی شایسته و مشارکت فعال در فعالیت های اقتصادی رهنمون ساخته و این مهم را در جامعه عملیاتی کنند.»
این نشست با ارایه مقالات خانم ها: ساناز منظم قلعه جوقی با عنوان «نقش رسانه ها و بویژه رسانه ملی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی»، آرزو حسینی اقبال «نقش رسانه های میطی در توسعه اقتصادی شهرها»، سارا علیاری «نقش اقتصاد سالم در رشد سرمایه گذاری و تحقق اقتصاد مقاومتی»، و آقایان: حسین فهیمی تبار با موضوع «بررسی مقررات ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی و نقش رسانه ها در پیشبرد آن» و علی روحی «اقتصاد مقاومتی و نقش رسانه ملی در فرهنگ سازی و شفافیت کسب و کار» دانشجویان مدیریت رسانه مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ادامه و با ارایه مقاله دکتر حمیدرضا حسینی دانا مدیر گروه دکتری تخصصی مدیرت رسانه واحد دماوند با موضوع «نقش واسطه ای رسانه ها بین جامعه و سازمان های مکلف در سیاست های اقتصاد مقاومتی» و نیز پرسش و پاسخ بین حاضرین و سخنرانان خاتمه یافت.
انتهای پیام/