صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶
قائم مقام باشگاه سپاهان در گفت وگو با آنا

هیچ خصومتی با ذوبی‌ها نداریم/ 20 میلیون به باشگاه ذوب‌آهن تخفیف دادیم

مسعود تابش گفت: وقتی برای هر بازی در فولادشهر طبق قرارداد فعلی باید 80 تا 90 میلیون پرداخت می کردیم 100 میلیون برای نقش جهان زیاد نیست.
کد خبر : 222470

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مسئولین دو باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان این روزها درگیری زیادی برای میزبانی ذوبی‌ها در ورزشگاه نقش جهان داشتند و بالاخره بعد از چند روز کشکمش سرانجام با اعلام استانداری اصفهان ورزشگاه تا زمان آماده شدن ورزشگاه فولادشهر میزبان بازی‌های خانگی ذوب‌آهن است.


مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اعلام استانداری اصفهان برای برگزاری بازی‌های خانگی ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش جهان گفت: «باشگاه سپاهان هیچ مذاکره‌ای با استانداری اصفهان نداشت و ذوبی‌ها خودشان به صورت مستقیم با استانداری وارد مذاکره شدند و به همین دلیل آنها اعلام کردند که ذوب‌آهن می‌تواند در نقش جهان میزبانی کند.»


وی در خصوص بیانیه باشگاه ذوب‌آهن که اعلام کردند برای میزبانی در فولادشهر از سپاهان برای هر بازی 40 میلیون می‌گرفتند بیان کرد: «من نمی‌دانم وقتی قرارداد موجود است این ارقام از کجا می‌آید. باشگاه ذوب‌آهن طبق آخرین قراردادی که با ما داشت برای هر بازی در فولادشهر از ما حدود 40 میلیون دریافت می‌کرد و پول برق ورزشگاه که برای هر بازی حدود 13 میلیون بود جداگانه می‌گرفت و این مبلغ در مورد بازی‌های ویژه مثلا دربی اصفهان یا بازی مقابل استقلال و پرسپولیس به 70 میلیون هم می‌رسید.»


تابش ادامه داد: «ضمن اینکه در قرارداد ذکر شده بود که اگر خسارتی از سوی هواداران به ورزشگاه وارد شود هزینه تعمیر آنها بر عهده باشگاه سپاهان است. این قرارداد مربوط به سال 95 بود و قطعا هر ساله با افزایش 20درصدی روبرو بودیم و اگر بخواهیم به صورت دقیق حساب کنیم اگر باشگاه سپاهان درحال حاضر می‌خواست در فولادشهر بازی کند باید حدود 80-90 میلیون برای هر بازی پرداخت می‌کرد. باشگاه سپاهان هم به ذوبی‌ها پیشنهاد داد تا برای هر بازی در این ورزشگاه 100 میلیون پرداخت کنند. وقتی بازی در فولادشهر حدود 80 تا 90 میلیون هزینه‌ دارد فکر نکنم 100 میلیون هزینه برای بازی در نقش جهان زیاد باشد ضمن اینکه ما 20 میلیون هم به آنها تخفیف دادیم.»


تابش در پایان گفت: «در هر صورت باشگاه سپاهان هیچ خصومتی با ذوب‌آهن ندارد و ما مایل نیستیم این تیم بازی‌های خانگی‌اش را در خارج از اصفهان برگزار کند. ما می‌خواهیم نهایت همکاری را با این باشگاه داشته باشیم تا بتوانند بازی‌های خودشان را در نقش جهان برگزار کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر