صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
دبیرهم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر:

پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران هستیم

مصطفی شجاعی دبیر هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر سخنان هتاکانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم و تاکید کرد که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران هستیم.
کد خبر : 222428

به گزارش خبرنگار آنا، در بیانیه دبیر هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر آمده است: پس از گذشت حدود چهارده قرن از واقعه خونین کربلا، شاهد آن هستیم که چگونه خون حسین(ع) در رگ‌های این بسیجیان عاشق و این سجاده نشینان مسلخ عشق، جوشیدن گرفته و آنچنان قوت و قدرتی به این بندگان مخلص خداوند عطا فرموده که هیچ قدرت خارجی تاب و توان مقابله با این نیروی عظیم الهی را ندارند.


این منتظران خورشید حقیقت، در امتداد خط سرخ کربلا، به‌سوی قدس شریف جاری و در جهت تحقق فرمان بزرگ قافله نور حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نابودی اسراییل، آنچنان عمل نماید که دیگر اثری از آثار چکمه پوشان غاصب صهیونیسم به هیچ وجه نقطه‌ای از سرزمین‌های اسلامی باقی نماند.


وقتی که امام‌قلی‌خان، سردار بزرگ دوران صفوی، مشهور به فاتح خلیج فارس به سلطه ١١٧ ساله پرتغالی‌ها بر جزایر ایرانی خلیج فارس پایان بخشید، پاداش مبارزاتش این بود که در وقت کهن‌سالی در حین نماز سر بریده سه فرزندش را روی سینی در کنار سجاده‌اش گذاشتند و او نگاهی به سینی انداخت و با اشاره از جلادان خواست تا مهلتش دهند که نمازش را به پایان برساند؛ سلام نمازش را خواند و رو به قاتلش گفت "اکنون فرمان شاه مطاع است" آرام نشست و سرش را بریدند و هر چهار سر را نزد شاه و مادرش بردند؛ سپس فرمان صادر شد که سایر فرزندان و نوادگانش نیز به قتل برسند تا هیچ اثری از "نسل" او باقی نماند. هنوز نه نسل امام‌قلی‌خان‌ها از این سرزمین ریشه‌کن شده و نه نسل قاتلان او.


همان برق وقار و عزتی که ٤٠٠ سال پیش در چشمان یک سردار ایرانی در برابر مرگ می‌درخشید، امروز در چشمان سرباز ایرانی که توسط جلاد داعش به قتل گاهش رانده می شود موج می زند و همان وقاحت و ذلتی که ٤٠٠ سال پیش تیغ شمشیرش را بر گردن یک سردار هم وطنش کشید، امروز نیز تیشه به دست گرفته و بر ریشه صلح و امنیت و اقتدار و انسجام و تمامیت ارضی وطنش می‌زند.


امروز اگر ما در پاسخ به تهدیدات قدرت‌های خارجی می‌گوییم که «من سپاهی‌ام» پیامش این است که از آن «برق وقار» که در طی قرن‌ها نسل به نسل از چشمان امام‌قلی‌خان‌ها و الله‌وردی‌خان‌ها به چشمان همت‌ها و حججی‌ها منتقل شده، حفاظت خواهیم کرد.


در این راستا اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر سخنان سخیف و غیرمنطقی ترامپ را محکوم کرده و همواره تا اخرین نفس پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می نماییم.


وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى


انتهای پیام/

ارسال نظر