صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶
معاون وزیر امور خارجه آمریکا؛

احتمال برقراری مذاکرات با کره‌شمالی منتفی نشده‌است

جان سالیوان معاون وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با همتای ژاپنی خود در توکیو گفت: که تمرکز اصلی آمریکا برای حل مشکل کره‌شمالی از طریق دیپلماسی است.
کد خبر : 222416

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از شبکه فرانس 24، معاون وزیر امور خارجه دولت آمریکا ساعتی بعد از هشدار پیونگ‌یانگ درباره احتمال وقوع جنگ اتمی اعلام کرد که هنوز احتمال برقراری مذاکرات مستقیم با مقامات کره‌شمالی منتفی نشده است.
جان سالیوان معاون وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با همتای ژاپنی خود در توکیو تاکید کرده است که تمرکز اصلی آمریکا برای حل مشکل کره‌شمالی بر دیپلماسی است، اما ما باید با متحدان خود از جمله ژاپن و کره‌جنوبی برای زمانی که ممکن است دیپلماسی به شکست بیانجامد نیز آماده باشیم.


خبرگزاری فرانس 24 در گزارش خود یادآور شد که این دولت چین بوده است که همواره برای برقراری مذاکرات صلح و ثبات بین مقامات کره‌شمالی و کشورهایی که با دولت پیونگ یانگ در ستیز هستند، تلاش کرده است. ولی آمریکا و ژاپن (متحد اصلی آمریکا در شرق آسیا) با برگزاری نشست مشترک با کره‌شمالی تا زمانی که این کشور به پیشبرد برنامه هسته‌ای خود برای ضربه زدن به آمریکا و متحدانش ادامه می‌دهد، مخالفت کرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر