صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶
رهبر دموکرات‌های مجلس سنای آمریکا:

باید به برجام فرصت بیشتری داد تا کارایی خود را نشان دهد

رهبر دموکرات‌های مجلس سنای آمریکا: من به توافق هسته‌ای در سال 2015 رای منفی دادم و تاکنون اشکالات زیادی از آن گرفته‌ام ولی با این حال باید زمان بیشتری به توافق هسته‌ای داده شود، تا کارایی خود را نشان دهد.
کد خبر : 222258

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از روزنامه نیویورک‌پست، ستاتور چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات‌های سنا که در سال 2015 به توافق هسته‌ای ایران رای مثبت نداده بود و با آن مخالفت کرده بود، در اظهارنظری بعد از سخنان ترامپ درباره عدم تایید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای اعلام کرد که باید زمان بیشتری به توافق هسته‌ای داده می‌شد.


شومر درباره توافق هسته‌ای گفت: «من به توافق هسته‌ای در سال 2015 رای منفی دادم و تاکنون اشکالات زیادی از آن گرفته‌ام. زیرا معتقدم توافق هسته‌ای رفتار ایران را تغییر نخواهد داد. ولی اکنون باید برای اجرای این توافق فرصت بیشتری داده شود تا کارایی خود را نشان دهد.»


رهبر دموکرات‌های مجلس سنای آمریکا افزود: «اقدامات مخرب فعلی ایران در غالب توافق هسته‌ای نیست و به بیرون از محدوده توافق هسته‌ای مربوط می‌شود.»


طبق این گزارش، شومر دولت ایران را به‌خاطر ساخت موشک‌های بالستیک بین‌قاره‌ای و حمایت مالی از حزب‌الله لبنان محکوم کرد و افزایش تحریم‌های غیر هسته‌ای علیه ایران راه‌حل مناسب برای مقابله با ایران دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظر