صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به آنا خبر داد:

حریق کارگاه تولید لوازم پلاستیکی در باقرشهر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به وقوع حادثه حریق دریک کارگاه تولید لوازم پلاستیکی در باقرشهر گفت: خوشخبتانه در این حادثه هیچ مورد مصدومیت یا تلفات جانی گزارش نشده است.
کد خبر : 221176

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی لوازم پلاستیکی در باقرشهر خبرداد و اظهار کرد: ساعت 20:29 شب گذشته با تماس همکاران آتش‌نشانی باقرشهر و اعلام نیاز به نیروی کمکی، آتش‌نشانان یک استگاه آتش‌نشانی تهران به همراه تانکر آب به محل حادثه واقع در قوچ‌حصار جاده حسن آباد اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با یبان اینکه آتش‌نشانان باقر شهر از ابتدا در محل حادثه حضور داشته و مشغول عملیات بودند، عنوان کرد:‌ محل آتش‌سوزی کارگاه تولید لوازم پلاستیکی به وسعت حدود 200 متر بود که بخشی از آن روباز و بخشی دیگر مسقف بود.


ملکی اضافه کرد:‌ در بخش مسقف آن یک نیم طبقه وجود داشت که محل تولید و نگهداری قطعات پلاستیکی بود و آتش نیز از همان نیم طبقه آغاز شده و به طبقات پایینی و همکف سرایت کرده و در حال سرایت به کارگاه‌ها و انبارهای مجاور بود.


وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان تهرانی پس از حضور در محل حادثه با هماهنگی لازم با فرمانده آتش‌نشانی باقرشهر عملیات را آغاز کردند، گفت:‌ آتش‌نشانان به سرعت موفق به مهار شعله‌های آتش شدند و خوشبختانه در این حادثه هیچ مورد مصدومیت یا تلفات جانی گزارش نشده است.


به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران آتش‌نشانان پایتخت ساعت 21:32 پس از اطفاء حریق محل حادثه را برای طی مراحل پایانی به آتش‌نشانان باقر شهر تحویل داده و به ایستگاه خود بازگشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر