صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

کارشناسان سیاسی: خبر جایزه ۵ میلیون دلاری پسر مرسی برای سر «سلمان» صحت ندارد

با توجه به اینکه پسر «مرسی» پیشتر بارها اعلام کرده بود کاربری در توئیتر ندارد، خبر منتشرشده از کاربری توئیتری به نام پسر مرسی درباره جایزه ۵ میلیون دلاری برای سر پادشاه عربستان واقعیت ندارد.
کد خبر : 22097

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری «الییوم‌السابع»، به‌تازگی خبری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مصر منتشر شده است که براساس آن، «احمد محمد مرسی» پسر «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری برکنارشده مصر در کاربری توئیتر خود اعلام کرده است گروه «اخوان‌المسلمین» پنج میلیون دلار برای سر «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان در نظر گرفته است.


به‌دنبال انتشار این خبر، کارشناسان و چهره‌های سیاسی مصری حمله سختی علیه فرزند مرسی آغاز کرده‌اند و با درخواست برای محاکمه وی اعلام کرده بودند وقاحت اخوانی‌ها به حدی رسیده است که به‌صورت آشکار خواستار ترور پادشاه یکی از کشورهایی شده‌اند که بیشترین کمک را به «عبدالفتاح سیسی» کرده است.



«احمد محمد» و «اسامه» پسران «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری برکنارشده مصر، پیشتر نیز با انتشار اخباری به صورت رسمی اعلام کرده بودند که کاربری در توئیتر ندارند و تنها دو حساب کاربری در فیسبوک دارند.


فعالان فضای مجازی معتقدند کاربری‌های متعددی که به نام پسران مرسی اقدام به نشر اخبار کذب در توئیتر می‌کنند، وابسته به امارات هستند و تلاش آن‌ها تخریب چهره فرزندان مرسی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر