صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶
مربی پرسپولیس در گفت‌وگو با آنا

برانکو رئیس ماست، او بماند همه ما می‌مانیم/ فشار روی بیرانوند زیاد است

ایگور پانادیچ گفت: برانکو رئیس ما است و اگر او قراردادش را تمدید کند همه ما در پرسپولیس می‌مانیم.
کد خبر : 220701

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود و در این بازی بازیکنان ملی‌پوش خودش را دراختیار ندارد. برانکو که این روزها با شکست 4 بر 0 مقابل الهلال فشار زیادی را تحمل می‌کند امیدوار است با پیروزی در این هفته بتواند از بحران خارج شود.


ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد عملکرد دروازه‌بان‌های این تیم گفت: «در حال حاضر هر سه دروازه‌بان تیم وضعیت خوبی دارند و در بهترین شرایط بدنی به سر می‌برند.»


وی در رابطه با شرایط علیرضا بیرانوند در بازی‌های گذشته گفت: «بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی است و در شرایط خوبی به سر می‌برد. در بازی مقابل روسیه هم آمادگی بالایش را نشان داد و شایسته پوشیدن شماره یک تیم ملی است.»


مربی پرسپولیس در خصوص حضور بیرانوند در بازی مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: «بیرانوند بازی زیادی برای ما انجام داد و در حال حاضر فشار زیادی روی این بازیکن وجود دارد و در فوتبال طبیعی است. اما در این بازی مشخص نیست کدام بازیکن در دروازه قرار می‌گیرد و همه چیز بستگی به نظر برانکو دارد.»


وی در خصوص شرایط دو دروازه‌بان دیگر سرخپوشان گفت: «رادو و درویش‌وند تمرینات خودشان را به خوبی انجام می‌دهند و همیشه برای حضور در زمین آمادگی لازم را دارند.»


پانادیچ در مورد تمدید قرارداد رادووشویچ با پرسپولیس گفت: «رادو با باشگاه مذاکره داشت ولی همه ماجرا به بازیکن مربوط نمی‌شود. قطعا بهتر از رادو برای پرسپولیس پیدا نمی ‌شود.»


وی در خصوص تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: «رئیس من برانکو است و اگر او تمدید کند همه ما می‌مانیم. در غیر اینصورت پیشنهادهای زیادی داریم که می‌توان به آنها هم فکر کرد.»


مربی پرسپولیس در مورد امید این تیم برای پیروزی مقابل الهلال گفت: «همه چیز تمام شده نیست و در این بازی همه بازیکنان خودمان را داریم. اگر بتوانیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم شانس زیادی برای ادامه بازی داریم.»


وی در خصوص حضور کرواسی در مرحله پلی‌آف مقدماتی جام جهانی روسیه گفت: «کرواسی تیم قابل قبولی دارد که می‌تواند در مرحله پلی‌آف با پیروزی در دو بازی رفت و برگشت به جام جهانی صعود کند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو پرسپولیس
ارسال نظر