صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶
در خصوص دستورالعمل نحوه تمدید گواهی نامه ها رقم خورد؛

مصوبۀ کمیته گواهی نامه های حرفه ای بازار اوراق بهادار

گواهی‌نامه افرادی که تا قبل از تصویب دستورالعمل مذکور (18 خرداد 1395) اقدام به شرکت در دوره‌های تمدید کرده و امتیازات لازم را به دست آورده‌اند، تا پایان سال 1397 معتبر بوده و تا زمان اعلام شده نیازی به تمدید مجدد نخواهند داشت. در خصوص مابقی افراد، مطابق دستورالعمل رفتار خواهد شد.
کد خبر : 220697

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، بر اساس اعلام مرکز آموزش سازمان بورس اوراق بهادار، با توجه به مصوبه اخیر کمیته گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار اوراق بهادار، مواردی را در خصوص این دستورالعمل اطلاع‌رسانی کرده است.


- گواهی‌نامه افرادی که تا قبل از تصویب دستورالعمل مذکور (18 خرداد 1395) اقدام به شرکت در دوره‌های تمدید کرده و امتیازات لازم را به دست آورده‌اند، تا پایان سال 1397 معتبر بوده و تا زمان اعلام شده نیازی به تمدید مجدد نخواهند داشت. در خصوص مابقی افراد، مطابق دستورالعمل رفتار خواهد شد.


- در خصوص جدول یک دستورالعمل مذکور (حداقل امتیاز برای تمدید گواهی‌نامه‌ها)، در صورتی که فردی در یکی از عناوین سطح (ج) شرکت کند، امتیاز آن به سایر گواهی‌نامه‌های سطح (ج) نیز داده شود. هم چنین این شرط برای عناوین سطح (الف) و (ب) نیز وجود خواهد داشت (امتیاز هر عنوان از این دو سطح، به مابقی گواهی‌نامه‌های سطح (الف) و (ب) داده خواهد شد).


انتهای پیام/

برچسب ها: بورس دستورالعمل
ارسال نظر