صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
خجسته در گفت‌وگو با آنا:

ایران باید هر گونه بدعهدی آمریکا در برجام را در نطفه خفه کند/ اروپا مراقب وجهه بین‌المللی خود باشد

عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: ایران باید هر گونه بدعهدی آمریکا نسبت به برجام را در نطفه خفه کرده و نسبت به این کشور واکنش تندی از خود نشان دهد.
کد خبر : 220331

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا نسبت به آمریکا بدبین بوده و هست و می داند که آمریکا هیچ‌گاه به برجام پایبند نخواهد ماند، گفت: حسن برجام این بود که دنیا متوجه بدعهدی آمریکا نسبت به توافق های بین‌المللی و تلاش برای تغییر ذهنیت دنیا با ترفندهای سیاسی و فضاسازی‌های مختلف شد.


وی با بیان اینکه توطئه و درنده خویی آمریکا همواره استمرار خواهد داشت، افزود: در مقابل رویکرد عهد شکنانه آمریکا، شاهد پایبندی اروپا به توافق هسته ای هستیم و امیدواریم این طرف پایبند به برجام، به گونه ای عمل کند که دنیا متوجه دسیسیه های آمریکا بشود.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همراهی نکردن اروپا با آمریکا در مورد توافق هسته ای، آزمون بزرگی برای آنها است، تصریح کرد: در صورتی که اروپا از این آزمون سربلند بیرون آید دنیا به آنها اعتماد خواهد کرد در غیر این صورت جهانیان متوجه می شوند که اروپا نیز ملعبه دست آمریکا است و از خود اختیاری نداشته و تمام اهداف شوم آمریکا از طریق اروپا عملی می‌شود.


عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه ایران در مقابل این دو موضع متفاوت، رویکردی متقابل خواهد داشت، افزود: ایران باید هر گونه بدعهدی آمریکا نسبت به برجام را در نطفه خفه کرده و نسبت به این کشور واکنش تندی از خود نشان دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر