صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس:

طاهری باید در مورد اتفاقات بازی با الهلال توضیح دهد/ پرداخت 85 میلیون پاداش به 3 کارمند باشگاه دروغ است

محمد حاجی بیگی گفت: در جلسه آتی هیات مدیره باشگاه طاهری باید در خصوص اتفاقات بازی با الهلال توضیح دهد.
کد خبر : 219270

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی رفت مقابل الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست سنگینی را مقابل نماینده عربستان متحمل شد. بعد از گذشت چند روز از این شکست اخبار مختلفی از اردوی پیش از بازی سرخ‌ها در دبی برای انجام این بازی منتشر شد .


ازخوشگذرانی چند بازیکن این تیم شب قبل از بازی با الهلال تا اینکه سه کارمند باشگاه 85 میلیون تومان پاداش گرفته‌اند.


محمد حاجی بیگی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با آنا، در مورد اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه پرسپولیس در سفر به امارات گفت: «وقتی تیمی کار را به صورت درست پیش می‌برد عده‌ای می‌خواهند جلوی پیشرفت را بگیرند و کار را خراب کنند. در سفر اول پرسپولیس به ابوظبی برای بازی برگشت مقابل الاهلی اعضای هیات مدیره همراه تیم بودند و هیچ حاشیه‌ای بوجود نیامد. هیات مدیره در جلسات هفتگی‌اش تمام مخارج و هزینه‌هایی که از سوی باشگاه انجام می‌گیرد را بررسی می کند و در سفر به ابوظبی هیچ هزینه اضافی از سوی باشگاه صورت نگرفته است.»


وی ادامه داد: «شکست 4 بر صفر مقابل الهلال نتیجه بدی بود که دلایل فنی داشت و ما در این بازی 4 بازیکن اصلی خودمان را دراختیار نداشتیم که متاسفانه بعضی افراد می‌خواهند این شکست را به مسائل خارج از زمین ارتباط دهند. در بازی مقابل الاهلی ما همراه تیم بودیم و هیچ تخلفی از سوی بازیکنان صورت نگرفت.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد پرداخت پاداش 85 میلیون تومانی به برخی از کارمندان باشگاه برای پیروزی مقابل الاهلی گفت: «این اخبار اصلا صحت ندارد ودروغ است چرا که هیچ پاداشی به کارمندان باشگاه پرداخت نشده‌است.»


حاجی بیگی افزود: «معمولا زمانی که اعضای هیات مدیره در سفرها همراه تیم باشند می‌توانند کنترل بیشتری روی امور داشته باشند اما در سفر اول ما به امارات حرف و حدیث زیادی صورت گرفت و ما ترجیح دادیم که در سفر دوم به امارات نرویم. در باز مقابل الهلال هم به دلیل اینکه همراه تیم نبودیم از حواشی بوجود آمده اطلاعات خاصی ندارم و به همین دلیل در اولین جلسه هیات مدیره جویای این مسائل از مدیرعامل باشگاه خواهیم شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر