صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان واحد زاهدان

جشن فارغ التحصیلی جمعی از دانش آموختگان مقطع کارشناسی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور هیات رئیسه، اساتید، اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان و خانواده‌های فارغ‌التحصیلان در تالار علامه حلی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 21820

به گزارش خبرگزاری آنا، سید محمدرضا حسینی‌ طباطبایی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به حاضران در این مراسم و ابراز خوشحالی به خاطر حضور در این مراسم عنوان کرد: جشن فارغ‌التحصیلی آغاز مرحله‌ جدیدی در جاده زندگی است که راهنمای سمت و سوی حرکت شما در راستای رشد و توسعه می‌باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه از این پس وظیفه شما در اجتماع سنگین‌تر از گذشته است، افزود: ما به عنوان جامعه دانش‌آموخته در برابر کشور و مسائل علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مسئول هستیم و باید تمام تلاش‌ها باید در راستای رسیدن به قلل رفیع علم و آگاهی باشد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن آرزوی توفیق برای فارغ‌التحصیلان واحد زاهدان، خواستار ادامه تحصیل و دست‌یابی به مدارج بالاتر علمی شد و اظهار کرد: جهان امروز، جهان تولید علم و دانش است و شما فرهیختگان عزیز آمادگی لازم را در راستای رسیدن به تعالی علمی بیش از دیگران در اختیار دارید و ما بی‌صبرانه منتظر حضور شما در عرصه‌های علمی و پژوهشی هستیم.


لازم به ذکر است در این مراسم نمایش طنز و موسیقی اجرا شد و در پایان به دانشجویان لوح یادبود اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر