صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مذاکرات برای اعزام حجاج ایرانی به عمره مفرده به زودی انجام می‌شود

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: به زودی مذاکرات برای اعزام حجاج ایرانی به عمره مفرده انجام می‌شود و به احتمال قریب به یقین شاهد بازگشایی عملیات اعزام زائران عمره خواهیم بود.
کد خبر : 217986

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، حامد دارابی، اظهار داشت: امسال قرار بر این بود که اگر عربستان حسن نیت خود را در حج تمتع در خصوص زائران ایرانی به اثبات برساند، زمینه برای مذاکرات عمره آغاز شود.


مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: عربستان در حج تمتع امسال به بند بند تفاهم نامه با ایران در خصوص حجاج ایرانی عمل کرد و شاهد رضایتمندی حجاج کشورمان نسبت به عملکرد مسئولان عربستانی بودیم.


دارابی بیان کرد: بزودی مذاکرات برای اعزام حجاج ایرانی به عمره مفرده انجام می شود و به احتمال قریب به یقین شاهد بازگشایی عملیات اعزام زائران عمره به سرزمین وحی خواهیم بود.


وی در ادامه افزود: امسال علاوه بر کرمانشاه، زائران شش استان دیگر قرار است از مرز خسروی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی تردد کنند و پیش بینی تردد قریب به ۴۰۰ هزار زائر از مرز خسروی را داریم.


دارابی گفت: ظرف دو ماه آینده تعدادی از دفاتر زیارتی به‌صورت اقساط نسبت به ثبت نام زائران عتبات عالیات اقدام می‌کنند و سازمان حج و زیارت نیز نظارت لازم را انجام می‌دهد.


منبع: مهر


انتهای پیام/

ارسال نظر