صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
/اخبار گالری‌ها /

از انعکاس دفاع از حقوق حیوانات تا عکس‌های سینمایی

گالری‌های تهران در روزهای نسبتا سرد بهمن ماه میزبان نمایشگاه‌های تازه‌ای شده‌اند.
کد خبر : 2179

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، "حدود مجاز" عنوان نمایشگاهی از نقاشی های سعید احمد زاده است که در گالری «شکوه» به معرض نمایش گذاشته شده است. این هنرمند در تازه ترین نمایشگاه خود به ارائه ده فیگور انسانی با درون‌مایه تناقض و تکنیک رنگ روغن روی بوم پرداخته است. احمد‌زاده تا کنون آثار خود را در بیش از چهل نمایشگاه گروهی و پنج نمایشگاه انفرادی به معرض نمایش گذاشته است.


نمایشگاه "حدود مجاز" این هنرمند تا روز بیست ونهم بهمن‌ماه در گالری «شکوه» ادامه دارد وعلاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این آثار به خیابان فرمانیه،بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره 19 مراجعه کنند.


گالری «عقیلی» نیز این روزها میزبان نمایشگاه تازه‌ای مشتمل بر آثار طراحی روی پارچه شده است. لیلا جانی در این نمایشگاه با استفاده از تکنیک و ابداعات منحصر به فرد، طرح‌های بدیعی را بر روی پارچه به وجود آورده است. تم تمام این آثار، ملهم از هنر هندسی و اقلیمی اسلامی و نقوش فرش‌های ایرانی است. درواقع این هنرمند برای ارائه این گروه از آثار خود از موتیف‌ها والمان‌های اسلامی و تاریخی بهره گرفته است.


این نمایشگاه نیز تا روز بیست و دوم بهمن ماه در گالری عقیلی واقع در شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک ۱۲ادامه دارد.


«تصویر مرگ در جسد پلاسیده‌مان» نیز ازدیگر نمایشگاه‌های تازه‌ای به شمار می‌رود که از روز هفده بهمن ماه درگالری «ایده» افتتاح شده است. محمد شمس و حامد کاظمی در این نمایشگاه گروهی با موضوع دفاع ازحقوق حیوانات به ارائه اثرپرداخته اند. نقاشی‌های این دو هنرمند به نوعی منعکس‌کننده خشونت اجتماعی علیه حیوانات است که در نهایت به زوال گونه‌های نادر این حیوانات منجر می‌شود.


نمایشگاه «تصویرمرگ درجسد پلاسیده مان» تا روز سی‌ام بهمن ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری «ایده» واقع در خیابان خردمند شمالی،خیابان هجدهم شماره 26 مراجعه کنند.


«سی نما از سینما» عنوان تازه‌ترین نمایشگاه عکس‌های بابک بروزیه است.این نمایشگاه قراراست امروز «هجده بهمن ماه» با حضور جمعی از اهالی سینما و عرصه هنرهای تجسمی درگالری پردیس سینمایی ملت گشایش یابد.


این عکس ها همان‌طور که از عنوان نمایشگاه پیداست ده مجموعه عکس این هنرمند را از صحنه‌های مختلف سینمایی دربر گرفته است. مجموعه عکس‌هایی از فیلم‌هایی چون «جرم»،«حکم»،«محاکمه در خیابان»، «متروپل»، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» و... برخی از آثار این نمایشگاه به شمار می‌روند.


نمایشگاه "سی‌نما از سینما" به مدت ده روز در گالری پردیس سینمایی ملت ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تجسمی تهران
ارسال نظر