صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶

تیم ملی توگو امروز وارد تهران می شود

در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با توگو، سایت فدراسیون فوتبال به معرفی بهترین بازیکنان توگو پرداخت.
کد خبر : 217856

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر توگو روز پنجشنبه 13 مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و تیم ملی فوتبال توگو امروز (11 مهرماه) وارد تهران می شود. برهمین اساس سایت فدراسیون مطالبی را درباره برخی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار این تیم منتشر کرد.


تیم ملی توگو به رهبری " کلود لو روی" فرانسوی ترکیبی از جوانان و باتجربه ها که عبارتند از: ببو با 23 سال سن کاپیتان تیم ملی توگو است. یکی از مستعدترین بازیکنان این تیم است. به عنوان سریعترین فووروارد می تواند در موقعیت های مختلف حمله کند. وی از سال 2013 در فوتبال اروپا بازی می کند. ببو با باشگاه فورتنو دوسلدورف قرارداد داشته است و طی این چهارسال 98 بازی در این تیم انجام داده است. وی در این فصل با تیم جایت هانوور96 قرارداد بسته است و در این تیم گلزنی نیز کرده است.
ژنه: 25 سال سن دارد و 36 بازی ملی برای توگو انجام داده است یکی از بهترین مدافع این تیم است. وی توانایی بازی در چپ و راست را دارد. در سال 2014 به فوتبال اروپا پیوسته و با باشگاه آلکورکون قرارداد بسته است. بعد از دو سال به بلژیک رفته و اکنون در باشگاه ختافه اسپانیا بازی می کند.
دوسوی: وی که در فرانسه به دنیا آمده است تجربه بازی در تیم جوانان زیر 20 و 21 سال فرانسه را در کارنامه خود دارد. دوسوی یکی از بازیکنان سرعتی و قدرتمند در جناحین است. در سال 2014 تصمیم گرفت برای تیم ملی توگو بازی کند و در حال حاضر 18 بازی ملی برای توگو انجام داده و چهارگل نیز به ثمر رسانده است. دوسوی سابقه حرفه ای خوبی در باشگاههای حرفه اروپایی دارد. در باشگاههای لومن ، ول سین، المپیاکوس و استاندارد لیژ بازی کرده است. در سال 2017 به فرانسه بازگشته است با تیم متس قرارداد بست.
سرژ آکتوپو: مدافع 29 ساله ، 48 بازی ملی در کارنامه خود را دارد و یکی از باتجربه ترین بازیکنان تیم ملی توگو است. در شروع حرفه خود برای تیم اوکسر در فرانسه بازی کرد. در حال حاضر در ترکیه برای تیم دسته دومی قاضی انتب بازی می کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر