صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶

انتصاب مدیر بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان

مدیر بازرسی استان کرمان در حکمی از سوی محمد عبدالله خانی رئیس مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، منصوب شد.
کد خبر : 217357

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در حکم محمد عبدالله خانی رئیس مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به روح الله توکلی زاده آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی در امور دانشگاه به سمت مدیر بازرسی استان کرمان منصوب می‌شوید.


امید است با توکل به خداوند متعال، حفظ بی‌طرفی، صداقت، اخلاق‌مداری و ضابطه گرایی در اجرای شرح وظایف این مرکز و ضمن نظارت بر حسن جریان امور، در مدت همکاری ضمن هماهنگی لازم با مرکز، اخذ مجوزهای لازم از مرکز قبل از هرگونه اقدام با ارزشیابی عملکرد مسئولان از سوی انطباق با مقررات به‌منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی، اهتمام کرده و موجب افزایش سلامت اداری و مالی و گسترش هماهنگی و همگرایی در مجموعه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را فراهم آورید.


توکلی زاده دانشجوی دکتری حسابداری دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی است .


از جمله سوابق اجرایی مدیر بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان می‌توان رئیس کمیته حسابرسی استان، حسابرس هیات امنای استان کرمان،معاون اداری ومالی واحدبردسیر، معاون اداری و مالی واحد کهنوج، مسئول مالی بسیج استادان واحد کهنوج، مسئول سنجش و نظارت ( نظارت و ارزیابی آموزشی) واحد کهنوج، مدیر طرح و برنامه و بودجه واحد کهنوج ومدیر گروه آموزشی حسابداری واحد کهنوج را یادآور شد.


از جمله سوابق پژوهشی این عضو هیات علمی دانشگاه می‌توان نگارش و چاپ کتاب حسابداری شرکتها 2،چاپ بیش از15 مقالهISI و علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی و چندین عنوان طرح پژوهشی را نام برد.


توکلی زاده عنوان برتر کشوری همچون رتبه اول آزمون حسابرسان دانشگاه آزاد اسلامی سال 93، رتبه چهارم عملکرد مالی سال 89. ومقاله برتر همایش ملی «راهکارهای توسعه» سال 1394 را در کارنامه دارد.




انتهای پیام/

ارسال نظر