صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
در دیدار با «ظریف» مطرح شد؛

لاوروف: موشک‌های «اس-300» به زودی تحویل ایران می‌شود/ 1+5 از طرح خواسته‌های جدید دست بردارد

وزیر امورخارجه روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود نسبت به تحویل موشک‌های پدافندی «اس-300» به ایران در آینده نزدیک ابراز خوش‌بینی کرد.
کد خبر : 21627

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از خبرگزاری «اینترفاکس»، «سرگئی لاوروف» وزیر امورخارجه روسیه امروز پنج‌شنبه در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای که در مسکو در حال برگزاری است، با «محمد جواد ظریف» همتای ایرانی خود دیدار کرد.


«لاوروف» در این دیدار موضوع پرونده تحویل موشک‌های پدافندی خریداری شده به‌وسیله ایران را بیان کرد و گفت: موشک‌ها در حال آماده‌سازی است و به‌زودی به ایران ارسال خواهد شد.


آخرین تحولات پرونده هسته‌ای ایران نیز محور دیگر رایزنی‌های دو وزیر بود. «لاوروف» در این‌باره از همه کشورهای دور میز مذاکرات خواست که خواسته‌های جدیدی طرح نکنند تا مذاکرات به نتیجه دست یابد.


ایران و 1+5 تا 10 تیر فرصت دارند متن توافق جامع هسته‌ای را تنظیم کنند و بر سر همه مفاد آن به نقطه‌‌نظری مشترک دست یابند. این ضرب‌الاجل موعد خودانگاشته دیپلمات‌ها است و مقام‌های ایرانی اعلام کرده‌اند که در صورت لزوم و نیاز به وقت بیشتر برای تنظیم همه بندهای مربوطه در متن توافقنامه، مذاکرات روند عادی خود را پس از 10 تیر نیز ادامه خواهد داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر