صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
تازه‌های نشر دانشگاه آزاد اسلامی

کتاب «مدیریت بی‌کفایتی» با ترجمه عضو هیأت علمی واحد سنندج منتشر شد

کتاب «مدیریت بی‌کفایتی» تازه‌ترین ترجمه عادل صلواتی عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج وارد بازار شد.
کد خبر : 215792

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در کتاب مدیریت بی‌کفایتی تألیف پروفسور گابریل جینبرا ترجمه دکتر عادل صلواتی، ذبیح‌الله سلمانی و وحید خسروی با زبانی ساده و روان در سه بخش و نوزده فصل به تشریح یکی از مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات پیش روی منابع انسانی یعنی بی‌کفایتی کارکنان پرداخته است و راه‌حل‌هایی کاملاً کاربردی برای مواجهه با آن ارائه داده است.


در این کتاب می‌آموزید: چگونه با استفاده از مدل فوگی، سبک مدیریت خود را متحول کنید. بی‌کفایتی کارکنان را تشخیص دهید. چگونه رفتارهای کارکنان را بهبود و اصلاح کنید.


این کتاب ارزشمند را انتشارات فرمنش در ایام پایانی تابستان 1396 منتشر و روانه بازار کتاب ایران کرده است.


فهرست مطالب


بخش اول: تشخیص بی‌کفایتی در خود و دیگران فصل 1- با آن‌چه که دارید، کار کنید فصل 2- مدیریت کارکنان؛ مسئولیتی دشوار فصل 3- مدیر کارکنان یا مدیر افراد؟


بخش دوم: تشخیص بی‌کفایتی براساس مدل فوگی فصل 4- الگویی برای تشخیص بی‌کفایتی فصل 5- مسائل بی‌اهمیت را نادیده بگیرید فصل 6- آدم گیج خوشحال فصل 7- کارمند بیش‌فعال و کوته‌فکر فصل 8- نظریه‌پرداز فصل 9- کارمند ناآزموده (پراشتباه یا دست‌ و پا چلفتی!)


فصل 10- کارمند خاموش (ساکت) فصل 11- سندرم احمق پرمشغله، کارمند تنبل فصل 12- کارمند حواس‌پرت فصل 13- کارمند نامطمئن و منفعل فصل 14- کارمندان ناتوان


بخش سوم: رهنمودهای عملی فصل 15- یک مدیر، یک معلم فصل 16- تردید در مشاوره فصل 17- یک مدیر قدرشناس فصل 18- بخشش، احوالپرسی و استفاده از کلمه ی «لطفاً» فصل 19- نتیجه: من فقط میدانم که چیزی نمی دانم


انتهای پیام/

ارسال نظر