صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶

آغاز فروش سیم‌کارت مخصوص تراکتورسازی پیش از دربی تبریز

فروش سیم‌کارت‌هاى اعتبارى آذرتل روز پنجشنبه پیش از دیدار تیم‌هاى تراکتورسازى و گسترش فولاد در ورزشگاه آغاز مى‌شود.
کد خبر : 215711

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، مهدى شهیدى قائم مقام شرکت نگین ارتباطات آوا ضمن اعلام این خبر گفت: «همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود خوشبختانه سیم‌کارت‌های آذرتل با طی کلی مراحل مقدماتی آماده ارائه شده و در پایان هفته جاری فروش سیم‌کارت‌ها در تبریز آغاز خواهد شد.»


شهیدی در خصوص علت تاخیر در آماده سازی سیم کارت های آذرتل گفت: «کلیه مراحل مقدماتی و اقدامات لازم به منظور تست‌های نهایی همچنین هماهنگ سازی با سایر اپراتورها در طول این مدت انجام شد تا سیم‌کارت‌ها و خطوط آذرتل با کیفیت و خدمات ایده آل در اختیار مشتریان، خصوصاً هواداران عزیز تراکتورسازی قرار بگیرد. به همین دلیل بعد از طی کلیه مراحل آزمایشی لازم فروش سیم‌کارت‌ها را در نخستین هفته مهرماه آغاز خواهیم کرد.»


وی در خصوص شرایط فروش و قیمت این سیم‌کارت‌ها گفت: «در مرحله نخست تنها سیم‌کارت‌های اعتباری آذرتل به قیمت 20 هزار تومان عرضه می‌شود. البته در این پکیج مبلغ 5 هزار تومان شارژ اعتباری در نظر گرفته شده است. البته در نخستین مرحله فروش سیم‌کارت‌ها در ورزشگاه روز پنجشنبه هواداران ‌توانند با تخفیف ویژه سیم کارت آذرتل را به مبلغ 15 هزار تومان ریال خریداری کنند که هزینه شارژ موجود در سیم کارت از هواداران دریافت نخواهد شد. همچنین علاوه بر ورزشگاه فروش سیم کارت ها در فرودگاه تبریز و برخی مکان های دیگر آغاز می‌شود.»


شهیدی در خصوص نحوه همکاری باشگاه تراکتورسازی با نگین ارتباطات آوا اظهار داشت: «ما در برند آذرتل شریک تجاری باشگاه تراکتورسازی هستیم و در واقع این باشگاه در کلیه عواید فروش آذرتل سهیم خواهد شد. این همکاری به شکل موقت و یا اسپانسرینگ صورت نگرفته، بلکه مشارکت تراکتورسازی در برند آذرتل تضمین کننده منافع هر دو طرف در طولانی مدت خواهد بود. همچنین این برای نخستین بار است که یک باشگاه ورزشی در ایران سیم‌کارت ویژه‌ای را به هواداران خودش ارائه می‌دهد. طبیعتاً پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات ویژه به کلیه هواداران تراکتورسازی در سراسر کشور صورت گرفته است. به طور مثال به‌زودی امکان پخش کلیه مسابقات تراکتورسازی از طریق سیم‌کارت‌های آذرتل فراهم خواهد شد که با اینترنت رایگان برای هواداران صورت می‌گیرد. همچنین آهنگ‌های پیشواز ویژه تراکتورسازی در نظر گرفته شده که از خدمات مورد نظر هواداران باشگاه به شمار می‌رود.»


وی در خصوص مقایسه خدمات اپراتور آذرتل با سایر اپراتورهای موجود نیز گفت: «همه تلاش ما در این مسیر بوده که آذرتل با بالاترین کیفیت ارائه شود که خوشبختانه این اتفاق روی داده و هیچ مشکلی در زمینه سرویس آذرتل از جمله آنتن‌دهی و موارد دیگر وجود نخواهد داشت. از نظر قیمت خدمات نیز با طراحی و پیش‌بینی بسته های‌مناسب تماس، پیامک و اینترنت پکیج‌های جذابی برای مخاطبین طراحی شده که موجب استقبال از آذرتل می‌شود. تاکید اقای آجورلو از ابتدا بر این مسئله بود که مشارکت در طرح‌های اقتصادی باشگاه هزینه مضاعفی برای هوادار ایجاد نکند. بلکه این یک تعامل و همکاری دوسویه به نفع باشگاه و هوادار باشد. به همین دلیل تلاش ما این است که از جهات مختلف آذرتل جذابیت لازم را برای هوادار تراکتورسازی ایجاد کند و ضامن منافع دوجانبه باشد. از سوی دیگر این سیم‌کارت به نوعی نماد هواداری از باشگاه تراکتورسازی است و طبیعتا از این جهت مورد استقبال کلیه ترک زبانان سراسر کشور خواهد شد.»


شهیدی در پایان پیرامون زمان فروش سیم کارت های دائمی آذرتل نیز گفت: «حداکثر تا یک ماه دیگر فروش سیم‌کارت‌های دائمی همچنین سیم کارت‌های وی‌آی‌پی آذرتل آغاز می‌شود که خدمات ویژه و جالب توجهی برای مشتریان به همراه خواهد داشت. امیدواریم با کیفیت مناسب و خدمات کم نظیر آذرتل را به یک اپراتور قدرتمند و معتبر در کشور تبدیل کنیم که در سراسر کشور مشتریان خاص خودش را داشته باشد و از سویی دیگر نمادی متفاوتی برای هواداران باشگاه محبوب تراکتورسازی تلقی شود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال نظر