صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

رادیو آزاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج افتتاح شد

در مراسم نیمه شعبان و گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی(ره)، رادیو آزاد واحد دانشگاهی کهنوج که به همت دفتر فرهنگ اسلامی پایه‌گذاری شده است، از سوی مسئولان بصورت رسمی افتتاح شد.
کد خبر : 21523

به گزارش خبرنگار آنا از کهنوج، مراسم نیمه شعبان و گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) با حضور امام جمعه، رئیس شورای شهر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


رئیس واحد کهنوج در این مراسم تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و تسلیت سالگرد رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: حضرت امام خمینی(ره) به عنوان پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر تاریخ را تغییر داد، تغییراتی که محدود به مرزهای جمهوری اسلامی نیست و موجب بیداری تمامی آزادی خواهان جهان شد.


اصغر پوربهزادی با اشاره به میلاد پرخیر و برکت حضرت مهدی موعود (عج) افزود: اتفاقات اخیر در منطقه خاورمیانه، جهان اسلام و غرب ضرورت ظهور آن حضرت را بیش از پیش نمایان می سازد.


رئیس واحد کهنوج در بازدید از مجتمع رفاهی، اداری و تحصیلات تکمیلی که در خلال این مراسم با همراهی مسئولین صورت گرفت، افزود: امروز شاهد بهره برداری از این مجتمع در قالب خوابگاه دانشجویی هستیم و در آینده نزدیک با حضور مقامات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان و مقامات ستاد هماهنگی استان شاهد افتتاح کامل این مجموعه خواهیم بود.


حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه کهنوج نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز رحلت امام خمینی(ره)، به بیان فضایل نیمه شعبان پرداخت و گفت: امروز مهدویت دچار آفات و انحرافاتی شده که مسئولین و جوانان باید هوشیارانه عمل کنند.


وی منتظر واقعی را کسی دانست که امید به آینده و ظهور مهدی موعود(عج) را دارد نه اینکه با تفکرات خرافی سعی در ایجاد ظلم و آشوب برای مهیا سازی ظهور داشته باشد.


امام جمعه کهنوج که در مراسم بازدید از خوابگاه دانشجویی نیز حضور یافت، وجود دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان کهنوج را نعمتی برای مردم جنوب استان کرمان عنوان کرد و گفت: امکانات و خدمات ارائه شده توسط این واحد دانشگاهی در خور تحسین و قدردانی است و مسئولین شهرستان باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.


در پایان این مراسم رادیو آزاد واحد دانشگاهی کهنوج که به همت دفتر فرهنگ اسلامی پایه‌گذاری شده از سوی مسئولان بصورت رسمی افتتاح شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر