ارتباط سایپادیزل با ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری قرار دارد
به گزارش گروه اقتصادی آنا ، محمد صادقی در دیدار با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سراسر کشور با اشاره به مطلب فوق گفت: هنوز مسیر زیادی برای برقراری یک ارتباط مفید و اثربخش با شرکای خارجی در پیش است که در این راستا، سرفصل مذاکرات با شرکت های همکار خارجی به ویژه ولوو سوئد؛ تأمین مالی، توسعه محصول، افزایش عمق ساخت داخل، سفارش گذاری و خرید به موقع CKD و ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش تعیین شده که در نهایت منجر به ارائه محصولات تولیدی با شرایط فروش متنوع و قیمت مناسب به خریداران خواهد شد.
وی ادامه داد: موضوع توسعه محصول و نیز افزایش سهم ساخت داخل محصولات نیز یکی از موضوعات مهم مذاکرات سایپادیزل با شرکای خارجی خود اعم از ولوو، رنو، دانگ فنگ و فوتون است که در این خصوص، محصول ولوو FM کشنده از اواخر پائیز تولید و به بازار عرضه خواهد شد. در این راستا، طی مذاکراتی که با شرکت رنو تراکس شریک فرانسوی خود داشتیم، محصول جدید رنو D- Wide را نیز در ابتدا بصورتCBU و سپس به صورت CKD در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.
صادقی در ادامه ضمن بیان جزئیات مربوط به اقدامات این شرکت در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور، گفت: با توجه به ایجاد تعهد بیش از 3000 دستگاه از محصولات ولوو در طرح نوسازی ناوگان فرسوده کشور توسط سایپادیزل، مذاکرات گسترده و بسیار خوبی با بانکها برای تأمین مالی مربوط به این طرح صورت گرفته و به یاری خداوند، قرارداد همکاری با آنها طی یکی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. همچنین، به منظور تسریع در اجرای این طرح ملی و انجام به موقع تعهدات، واحدی مستقل در سازمان ایجاد شده تا بتواند با فراغ بال و استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود، به ارائه خدمت به مشتریان طرح نوسازی پرداخته و تحویل محصولات با شتاب بیشتری صورت پذیرد.
نائب رئیس هیأت مدیره سایپادیزل با برشمردن شاخصه های یک ارتباط مؤثر و اثربخش بین نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش با شرکت مادر، یادآورد شد: نقشة راهبردی سایپادیزل بر تمرکز زدایی فروش دفتر مرکزی و افزایش فروش توسط شبکه نمایندگان است که بر این اساس، سایپادیزل، با شناسایی، مذاکره و تأمین شرایط مالی مناسب برای مشتریان حقوقی و خریداران انبوه استان ها، زمینه های برقراری ارتباط و خرید این مشتریان از نمایندگان فروش استان مربوطه را فراهم خواهد کرد تا ضمن پوشش این بخش از بازار و فروش عمدة محصولات، منافع نمایندة فروش استان مربوطه نیز تأمین شود. در این راستا، سعی و تلاش هر نماینده برای جذب و نگهداری مشتریان و نیز ایجاد حس وفاداری نسبت به محصولات سایپادیزل در ایشان، از دیگر وظایف خطیر تمامی کارکنان شاغل در نمایندگی ها به شمار می آید.
وی همچنین تصریح کرد: اساس ارتباط سایپادیزل با نمایندگان فروش خود در اقصی نقاط کشور، رعایت عدم تبعیض میان آنها و ارائه خدمت و امتیازدهی بر اساس عملکرد و بیلان کاری نماینده است که پیش بینی می شود، شاهد شکوفایی بیش از پیش نمایندگان فعال و پیشرو در بازاریابی و فروش محصولات باشیم.
صادقی در پایان خاطرنشان کرد: بی تردید، در بازار رقابتی کنونی صنعت خودرو، آنچه که در کنار فروش اهمیت به سزایی دارد، مقولة خدمات پس از فروش است که موفقیت و کامیابی در این بخش، کاملا به همسو بودن عملکرد شبکه نمایندگان با نوع نیاز مشتری وابسته است.
انتهای پیام/